„Někdo za mě dělal práci. Drogy. Vraždy a všechny ty sračky k tomu. Můžeš mi kurva říct, kdo to je?" Práskl jsem pěstí do stolu a rozčíleně jsem smetl všechny papíry ze stolu. Rozletěly se po celé místnosti.
„Nevím o čem mluvíte," promluví po chvíli.
„Tak to budeme muset zjistit."
„Ano pane, hned se dám do práce," řekl a šel pryč.
„Co se kurva stalo," zašeptal jsem si pro sebe. Rozevřel jsem notebook, která mi odpovídal černou obrazovkou.
„Sakra," zaklel jsem a praštil do stolu. Zmáčkl jsem enter na klávesnici a čekal, jestli se něco stane. Černá pořád vládla, takže jsem se jednoduše zvedl a šel prohledat mojí kancelář. Začal jsem u knihovny. Přejížděl jsem očima knihu po knize. Po několika minutách jsem se zastavil u knihy s tmavě zeleným obalem. Nikdy jsem ji neviděl. Pomalu jsem ji vytáhl z poličky. Sedl jsem si na křeslo a napil se whiskey. Hned první stránka mě zarazila. Velkým písmem tam bylo napsáno Harry Jones.
„Proboha," vyslovil jsem po otočení několika stránek. Bylo tam všechno. Moje datum narození. Otec. Matka. Kurva Megan. Všechno, co jsem ji kdy koupil. Účty byly nalepené na několika stránkách. Jak se to do prdele...Fotky. Jsme tam my. Snad dva tucty fotografii. Frustrovaně jsem si prohrábl vlasy a pokračoval v listování. Proboha, co to je? Je tady obálka. Pomalu jsem ji otevřel a vytáhl dopis a několik fotografii. Moje milovaná matka. Její zohavené, zakrvácené tělo jsem viděl rovnou před sebou. Se slzami v očích jsem vzal do ruky dopis a četl.
Zdravím tě Harry,
jsem přesvědčen, že jsi chytrý muž. Tohle je část tvého života, která spěje tam, kde jsem chtěl. K záhubě. Už od tvého raného dětství jsem doufal, že zemřeš při prvním konfliktu, který budeš mít. Naučil ses žít ve svojí branži a tak jsem pochopil, že to nepůjde tak jednoduše.
Vidíš je? Ty krásné fotky. Ach. Tvá matka. Užívat si s ní bylo něco o čem se nedá jen tak mluvit. Tak křičela. Tuhle malou laskavost plánuji pro tvoji krásnou Megan. Jsem si jistý, že tam, kde je, je jí dobře. Pozorovat jak se snaží zabít je pozoruhodné a pro mě velice oslňující. Miluji pohled na trpící ženu. Pohltí mě to. Stejně jako to pohltí tebe.
S láskou J & G
Po lících mi stékají slzy a zmaten vším, co se teď stalo. Sáhl jsem pro flašku přede mnou a hltal jsem. Hltal. Co mám teď dělat? Zmizel jsem z jejího života tak rychle, že...Kurva. Vím, co mi pomůže. Zvedl jsem se a šel ke svojí záchranné skříňce. Otevřel jsem ji a uchopil jsem sáček s bílým práškem. Hned co jsem si jej nasypal na stůl, jsem ho srovnal do linii a ve vteřině jsem šňupal známý koks.
„Zkurvenej život," zařval jsem a odhodil poloprázdnou láhev na zem. Zbytek alkoholu se vylil na zem a střepy se rozletěly všude po podlaze. Silně jsem si povzdychl a s brekem sledoval fotky.