Harry
Stál jsem pod proudem horké a přemýšlel nad vším, co se talo v posledních dnech. Stékala ze mě ta nechutná masa krve. ANi nevím, proč jsem tak vybuchl. Nezasloužila si takové jednání. Určitě je teď sama a bojí se. O mě. Chtěl bych aby mi odpustila všechny ty blbosti, co jsem udělal. To, že jsi zabil několik nezletilých dívek, které si předtím znásilnil? Tohle by neodpustil nikdo. Navždy budu sám. Nemilován. Musím se rozhodnout teď nebo nikdy. Chci bojovat o její srdce a být s ní? Bude lepší když zůstanu sám a budu pokračovat v tom, co mi jde nejlíp. Zabíjet. Za peníze. Jako obvykle. Megan o mě ví jen to, že jsem překupník drog, ale to, že jsem dá se říct nájemný vrah pro mafii? Asi by už se mnou být nechtěla. Jak vůbec vím, že mě chce? Tím, že jí šukám. Kolikrát? Dělala to ze strachu. Nemůže milovat mě. Nevěřím tomu, protože ke mně nikdo nikdy nic necítil a tak to i zůstane. Vypl jsem vodu od sprchy, obmotal si kolem pasu ručník a šel zpátky do svého luxusního apartmá, které jsem si nadobro odkoupil. Není to sice můj styl, tohle bydlení, ale nějak to přežiju. Chci tu být sám, ale potom, co jsem udělal, jsem jí tam nemohl nechat. Jmenuje se Nina. Je jí šestnáct teprve dva týdny, ale koho to zajímá? Jo, sice mám plnou hlavu jen sexu, zabíjení, trávy, ale na to hlavní zapomínám. Na Megan, která tu pro mě byla i když jsem nechtěl. Kurva ona věděla, kdy nejsem ve své kůži. Vždycky poznala když jsem byl smutný. Ona dokázala vytvořit jediný upřímný úsměv na mé tváři. Jedině ona. Už nikdy se s ní nebudu smát na jedné posteli. Už nikdy nebudu moct pocítit ten úžasný pocit být v ní. Nemysli na ni kurva. Přešel jsem k poměrně vysoké skříni a vytáhl z ní černé triko a tepláky. Z šuplíku jsem vytáhl krabičku a sklo. Jak jsem šel kolem kuchyně směrem ven, jsem uchopil flašku whiskey, vzal jsem mikinu přehozenou přez židli a šel na balkon. Prostorný a útulný, asi jediný kousek bytu, domu? Co se mi líbi. Oblékl jsem si šedou mikinu a přehodil si kapuci pře hlavu a sedl si na pohodlné křeslo. Sklo jsem uchopil do ruky, otevřel jsem krabičku s trávou, kterou sem poté naplnil do skla. Přiložil jsem ho k ústum, zapálil, popotáhl a vyfoukl problém. Pak další. Další. Další. Jen je v hajzlu, že by na moje problémy nestačila všechna tráva světa. Specifická chuť marihuany mě škrábala v krku, kterou jsem, ale spláchl vlnou silného alkoholu. Látka ,která se mi šířila tělem mě nutila přemýšlet. Znovu. Jediné na co jsem myslel byla ona. Chtěl bych cítit její vůni. Hladit ji po dokonalém těle. Slyšet to, jak podemnou vzdychá. Navždy pryč. Po tváři mi stéká slza. Jedním tahem jsem jí odstranil z obličeje a znovu se napil. Můj mozek už přestával normálně fungovat a moje smysly také. Potřebuju si zašukat.
„Harry, pojď dovnitř. Už je chladno," promluvil na mě jemný hlásek patřící Nině.
„Je mi dost horko," odsekl jsem jí. Věděl jsem, že když neodejde, skončí špatně.
„Harry, je ti něco?" zeptala se. Jdi pryč kurva.
„Není, vypadni," řekl jsem hlasitě.
„Pověz mi, co se děje," přemlouvala mě pořád a mě docházela trpělivost.
„Jsem kurevsky nadrženej, zhulenej a opilej ještě něco?"
„Ne, promiň," řekla smutně a chtěla odejít. Jenže moje nadrženost už překračovala hranice. Chytil jsem jí za zápěstí a silně si jí přitáhnul k sobě. Spadla ke mě na klín. Nic neříkala jen se na mě dívala a to mě ujistilo v tom, že teď musím ze sebe vybít všechnu zlost. Vstal jsem s ní. Hodil jí čelem vzad ode mě na křeslo. Tím na mě vystrčila svojí krásnou prdelku. Stáhl jsem si tepláky pod kolena a to stejné jsem udělala s jejími legínami. Tak tvrdě jsem ho do ní strčil a ucítil jsem ten známý pocit.
„Harry přestaň. To bolí," zafňukala. Neslyšel jsem a představoval jsem si jak zajíždím do Megan. Byl jsem mimo realitu. Tak moc jsem se chtěl prošukat do místa, kde je ona. Silně jsem přírážel a po několika dalších minutách jsem se do ní udělal. Její tělo se svalilo a začala brečet.