77.Kapitola

4.9K 267 11
                                    

Megan

Můj dech se zastavil ve chvíli, kdy se v telefonu neozývala žádná stopa po hlasu.

„Halo?" řeknu prvně.

„Halo?" znovu promluvím, když mi dochází, že je to on.

„Harry?" S jistotou vyslovím jeho jméno a slyším jak si povzdechne.

„Miluju tě Megan," promluví po chvíli. Ach bože, to ne. Nechám slzy volně stékat po tváři. Tak moc mi chyběl jeho hlas.

„Tak moc," řekne roztřeseně. Položil mi to. Srdce mi puká žalem. Láska k němu je tak silná, tak bolestivá. Moje srdce mu patří. Nemám v sobě vůbec nic, jen tu zkurvenou bolest. Je něco kolem 8 hodin večer a já se potřebuju uvolnit. Po tomhle telefonátu už to nikdy nebude takové jak to bylo. Pro lásku boží on to všechno zhoršil. Pořád slyším ten jeho pronikavý hlas. Představuju si jak u toho otvírá pusu a jak říká ti krásné slova. Nejvíc ze všeho si přeji být s ním. Být jeho srdcem. Být jeho duší, ale jsem jen jeho loutkou. Chci pít. Alkohol. Zvedla jsem se z postele a vydala se za ním. Neznám to tady a chci se opít. Hned. Jemně jsem zaklepala na dveře. Od té doby co jsme stály beze slova v objetí v mém pokoji jsme se neviděli. Poté jsem mu poděkovala a slušně poprosila o jeho odchod. 

„Jaku?" řekla jsem tiše.

„Potřebuješ něco?" Podíval se na mě. Seděl na posteli a v rukou držel knihu. 

„No, nechceš zajít ven?" usmála jsem se.

„Nevím, jestli je to dobrý nápad."

„Bude to zábava," ujistím ho.

„Nejsem zvyklí pít," vysvětlí.

„Já taky ne," zasměju se. 

„Tak fajn, kdy chceš jít?"

„Tak v 9?" Přikývne. Bez dalších slov opouštím jeho pokoj a jdu do toho svého. Rychle zalezu do sprchy, kde se uvolním. Na chvíli. Vlasy jsem si vyžehlila a nechala volně spuštěné. Líčení jsem si udělala výraznější než obvykle. Černé, kouřové líčení mi krásně zvýraznilo modré oči. Oblékla jsem si černé kratší, na mě docela upnuté šaty.

„Můžeme?" Vešel do pokoje Jake.

„Jo," usmála jsem se.

Do klubu jménem The lights jsme došli okolo devíti. Vejdeme do místnosti plné lidí. Polovina z nich je v podnapilém stavu. Podívám se na Jaka, který je z toho nesvůj stejně jako já. 

„Pojď dáme si něco k pití." Zatáhne mě za zápěstí. 

„Dvakrát vodku s džusem," řekne barmanovi. Ou. Začíná to dobře. Doufám. Pak piju další. Další. Další. Blíží se ke mně nějaký kluk v černém triku. 

„Čau krásko," promluví.

„Ahoj?" vyslovím.

„Nechceš?" Z kapsy vytáhne balíček s dvěma prášky. 

„Co to je?" Podívám se na něj.

„Něco co tě povzbudí," zasměje se.

„Dobře," řeknu. 

„Fajn." Přikývne a jeho rty se objevily u mého ucha, kde zanechal jemný polibek. V ruce mi přistál sáček.  Otočila jsem se na Jaka. Jeho nálada byla lepší, uvolněnější. 

„Pojď se mnou na záchod," zašklebím se. Pokývá hlavou. Dojdeme na záchodky, kde se zavřeme do kabinky. Tam vytáhnu z kapsy balíček, který rozbalím. 

„Chci něco zkusit," tiše povídá.

„Dobře," usměju se. Do ruk si vezme prášek se smajlíkem. Dá si ho do úst a přiblíží se ke mně. Po chvíli cítím jeho jazyk v mých ústech společně s práškem. Spolknu ho. Já si dám do úst tabletku se sluníčkem a udělám mu to stejné. Zářivě se na mě usměje. Společně jdeme na parket, kde tančíme. Tak vášnivě. Extáze nám koluje tělem a ve mě hoří každý pocit. Ach. Miluju to. Líbá mě na rtech. Mačká mi zadek. Je ke mně natisknutý, tak moc mě vzrušuje. 

„Dáme si?" vytáhne z kapsy trávu.

„Doma?" usměju se.

„Fajn," řekne. Vezme mě za ruku a jdeme společně pryč. Miluju být v tomhle rauši. Extáze a Jake budou moje osobní drogy. 



Láskou ZneužitaKde žijí příběhy. Začni objevovat