Dveře se otevíraly celou věčnost. Už jsem byla tak nedočkavá a plná očekávání, že jsem v jedné vteřině musela dveře popostrčit. Místnost nebyla až tak velká na tak dlouhou a tajemnou chodbu Čekala jsem něco víc, abych řekla pravdu. V pokoji sedí 5 můžu a všichni na mě upřeli zrak. Jejich oči mě propalovaly, začínala jsem se bát.
„To je ona?" promluvil jeden z nich. Měl kudrnaté zrzavé vlasy a byl, no jak to říct nechutný. Zápach z jeho úst byl nesnesitelný. Alkohol. Tráva a nevím, co všechno.
„Jo," řekl Chris. Přešel ke svým přátelům? Předpokládám. Plácl si s nimi a otočil se opět na mě. Jeden z mužů ze mě nespustil oči. Byl krásný. Mužný. Hnědovlasý, modrooký, snědý krasavec. V jedné ruce držel sklenici s Jackem a v druhé držel karty. Jo, hráli poker. Na rukou měl vystouplé žíly, které mě neskutečně vzrušují. Byl nádherný do doby, kdy promluvil.
„Děláš si srandu? Kdes ji sebral? Na ulici?" Začal se smát.
„Přiletěla před pár dny. Je tu nová."
„Takových štětek tady je," odfrkl si.
„Danieli nech toho!" řekl Chris. Onen muž vytáhl revolver a namířil jej na něj.
„Neblázni kámo," promluvil znovu.
„Ty mě nebudeš poroučet. Já jsem ten, kterýho máš respektovat," zakřičel. Proboha. Vždyť se nic tak zásadního nestalo.
„Nech ho být," řekla jsem tiše a zatahala Chrise za triko jako malá holka.
„Drž hubu," zařval a zbraň namířil na mě. Kurva.
„Houhouhou," řekl Chris. Zbraň odložil na stůl. Vzal si jointa a zapálil ho. Co to jako mělo být? Nechápavě jsme si prohazovaly pohledy. Donesli mi židli a posadila jsem se naproti Daniela. Jeho rázná tvář vypadala tak nebezpečně, ale na druhou stránku tak andělsky, že se člověk ztrácel už jen v jeho očích. Vůně marihuany mě švihla do obličeje a já dělala, že jsem s tím naprosto vyrovnaná.
„Co je holka?" zeptal se mě muž sedící po mojí levici. Zakývala jsem hlavou ze strany na stranu a opět jsem se dívala na stůl na kterém byly poházené barevné žetony.
„Ty nemluvíš?" opět zazněl jeho hlas.
„Umím," pípla jsem.
„Zahraješ si s námi?"
„Ne, díky," řekla jsem tiše.
„Fajn. Budem hrát o tebe." Vyvalila jsem oči a vystrašeně jsem se koukla na Chrise, který se příjemně usmíval. Aha. Tak tohle nechápu. Moje tělo se třese a bojím se co bude dál. Co znamená, že si o mě zahrají. Co? Sakra, měla jsem utéct dokud jsem mohla. Teď už je pozdě.