18.Kapitola

9.2K 385 0
                                    

Jeho tělo se svalilo vedle mého. Taky máte někdy pocit, že budete moci znát všechno jen tím, že se kouknete někomu na ty dvě kuličky na obličeji?Ten pocit jsem neznala, ale jeho oči někdy prozradí víc než by chtěly. Daniel je tak neskutečně uzavřený a tajemný člověk, že když jsem s ním cítím se být ztracená. Je tak nádherný a bezchybný, ale je to mafián a já jsem pro něj jen nicka.

„Chci tě mít jen pro sebe," řekl. Připadám si jako po třech letech vztahu s dítětem v břichu a prstýnkem na prstu. V hlavě jsem se sama sobě zasmála a zahnala všechny vtipné myšlenky stranou. Nesmím si dělat legraci, jak sama ze sebe tak z něj. Musím ho donutit přestat s těma drogama. Muž přestane s nějakou závislostí, jen díky ženě nebo situaci, která dramaticky ovlivní jeho život. Jsem já ta žena, která ho přinutí cítit?

„Danieli," tiše promluvím. Jeho oči se rozšíří.

„Chci, aby jsi každý den se mnou a já tě mohl líbat." Přiblížil se.

„Hmm. Lákavá nabídka." Šibalsky jsem se usmála. Jeho úsměv byl něco, co si každý člověk hned na první pohled zamiluje. Je to nádherný pocit, být po tak dlouhý době spokojená.

„To nebyla nabídka. To byl rozkaz," zasmál se. Chci být jeho.

„Ty jsi neskutečnej," řekla jsem. Jeho rty se přiblížily k těm mým a poté je jemně spojil.

„Chci spát," oznámila jsem mu.

„Tak jo."

„Kde mám spát?" zeptala jsem se.

„Se mnou. Kde jinde bys chtěla být?"

„Já, já nevím myslela jsem, že nechceš..." nejistě jsem koktala.

„Věřím, že s tebou se mi bude spát krásně." Jeho ruce zabloudily k mému pasu a začal krouživými pohyby malovat tvary na bříšku.

„To je tak příjemný," usmála jsem se. Políbil mě na rty. Natiskl se ke mně. Jednu ruku dal pode mě a druhou pokračoval na bříšku.

„Dobrou," zašeptal.

„Dobrou noc Danieli," řekla jsem po chvíli. Jeho pohyby mě uspávaly a já za několik chvíli usnula.

Láskou ZneužitaKde žijí příběhy. Začni objevovat