64.Kapitola

4.9K 301 5
                                    

„Ale vím, že jsi pro mě to nejdůležitější na Světě," řekl mi a zvedl koutek.

„Ani nevíš jak moc tě miluju Harry," zapředla jsem a schoulila se k němu.

„Moje malá Megan," vydechl a hladil mě po vlasech. Tohle je Harry, který mě přivádí k šílenství.

„Harry začínám mít hlad. Nepůjdeme se najíst?" usmála jsem se.

„Jak si přeješ. Je to tvůj večer." Políbil mě na čelo. 

„Ale prvně se musím jít upravit," řekla jsem mu.

„Taky se půjdu umýt a převléct," vysvětlil. 

„Fajn tak za chvíli," promluvila jsem a odešla.

Co jsi mám obléct? Šaty? Košili? Achjoo. Nakonec jsem si oblékla černé krátké napasované šaty. Na nohy jsem si nazula roztomilé papučky. Já vím moc se to nehodí, ale po doma v podpodcích. Namalovala jsem se jemně na rty jsem si dala neutrální rtěnku. 

„Megan už jsi?" zakřičel na mě. Neodpovídala jsem a sešla jsem dolů do obýváku, kde na mě čekal v bílé košili a černých kalhotách. 

„Jsi nádherná," vydechl.

„Ty papučky jsou sexy," zasmál se.

„Harry," smála jsem se společně s ním. 

Na talíř jsem nandala hovězí polévku a špagety. On mezitím otevřel šampus . Sedli jsme si ke stolu. Jedli jsme při svíčkách. Je to opravdu krásné.

„Je to výborné zlato," mlaskal.

„Děkuju," zaculila jsem se. Po večeři jsme se přesunuli ke stromečku. Teď přijdou na řadu dárky. Jsem zvědavá, co na mě Harry narafičil. 

„Tak a teď dárky," řekla jsem mu.

„Už teď ?" 

„Jo." Pohladila jsem ho. 

„Tak já začnu," vykřikla jsem s nadšením. Pokýval hlavou a sedl na sedačku. 

„Tak tady je první," vyslovila jsem a podala mu balíček. Pomalu rozbaloval balící papír a uviděl košili.

„Je krásná," usmál se.

„Vážně se ti líbí?"

„Jo."

Podala jsem mu krabičku.

„Ještě?" udivil se.

„Tak šup," pobídla jsem ho. Otevřel krabičku a očička se mu rozšířily a rty se mu zhouply do vysokého úsměvu. Tohle je k nezaplacení.

„To je můj oblíbený doutník. Jak jsi to věděla?" vyjekl.

„Intuice?" zazubila jsem se.

„Jsi úžasná," vzdychl.

„Děkuju Megan." Vlepil mi pusu. 

„Nemáš zač."

„Teď já," usmál se. Podal mi malou taštičku. A je je je. Strčila jsem do ni ruku a vytáhla krabičku. Po otevření se mi vehnaly slzy do očí. Řetízek s přívěškem písmena H.

„Harry to je nádherný," zakřičela jsem a silně ho objala.

„Mám tě rád," řekl.

„Miluju tě Harry." Políbila jsem ho.

Tak doufám, že vánoční nadílka mého příběhu vás potěšila:). Všem veselé vánoce znovu a miluju vás.





Láskou ZneužitaKde žijí příběhy. Začni objevovat