33.Kapitola

7.4K 320 8
                                    

Probudil jsem se už spokojeně. Zdálo se mi o tom, že jsem s Megan měli děti. Běhali po trávníku a za nimi se pohyboval malinkatý roztomilý bělavý pejsek. Kéž by to šlo. Kéž bych ji mohl říct co všechno mě trápí. Všechno to co ve mě žije tak dlouho. Moc bych chtěl. Jen pro sebe. Chci jí milovat tak jako ona bude milovat mě. Chtěl bych jí říkat lásko. Očarovala mě tak mocným způsobem, že se ztrácím v sobě samém. 

 Nahmatával jsem Megan vedle sebe, ale sahal jsem po saténovém povlečení. Povzdechl jsem si a jen, co jsem vstal jsem uslyšel syčení vody. Je ve sprše. Teď se musím rozhodnout mám jít za ní? Chci, ale co když nebude ráda? Od kdy mě zajímá to co cití někdo jinej? Achjo. Jo jdu za ní. Láká mě to neskutečným způsobem. Pomalu jsem se rozešel ke koupelně a otevřel dveře. Mám jí to říct, že jsem tady?

„Haló kdo je tam?" zavolala vyděšeně ze sprchy.

„To jsem já Megan," odpověděl jsem.

„Co chceš Harry?" zeptala se. Svlékal jsem se u toho a přitom jsem věděl, že mě nevidí. Jak romantické. Na nic jsem nečekal a přidal se k ní. Její tělo se naplo. Stál jsem za ní celý nahý a nevadilo mi to.

„Hej zlato uklidni se," řekl jsem ji. Přes proud tekoucí vody jsem sotva slyšel jestli něco říká. Jestli vůbec. Nikdy jsem nebyl stydlivý a myslím, že to tak zůstane.

„Proč mi tak říkáš?" Z nenadání se na mě otočila a já uviděl její nahé tělo. Je tak moc hubená. Musím jí naučit jak se má správně jíst. Podívala se mi do očí.

„Chci, aby jsi mě políbil," promluvila. Usmál jsem se dal jí pusu. Nějakým záhadným způsobem jsem uklouzl a spadl na zem. Jo bylo to vtipný alespoň pro ní. Natáhl jsem se po ní ruce.

„Nezvednu tě Harry," zasmála se.

„Já nemyslel..pojď ke mně." Chytla mě za ruce a pohupovala s nimi.

„Nebudu si na tebe sedat." Odmítala mě. Jedním tahem jsem jí na sebe stáhnul.

„Já se, ale neptal," zašklebil se a přitáhnul si jí k tělu. Její prsa se mi nalepily na potetovanou hruď  a já nad tím pocitem jemně zavzdychal. Jemně jsme se líbali tak dlouho. 

„Harry," zašeptala. Hladil jsem jí záda a ona si hrála s mými vlasy. Neskutečně jsem si s ní hrál. Kdyby tak věděla, že tohle celý je jen jedna velká hra, která neskončí tak jak by si představovala svojí budoucnost. Skončí totiž tak, jak chci já a já ji chci jen šukat, šukat jo a šukat. Pořád dokola a to tak, že nevstane. Málem jsem jí zapomněl říct, že bude předávat balíčky s koksem. Zase. 

„Máš mě rád?" zeptala se.

„Jo, Megan mám," odpověděl jsem ji. Jak mži takhle lhát? Jsem neskutečnej hajzl. Už jsem si myslel, že by mě mohla změnit. Na chvíli jsem tomu uvěřil, ale pak jsem si vzpomněl na to všechno. Na mojí minulost a bylo to zase v hajzlu. Ta holka se mi snaží pomoct ze všech možných způsobu, ze všech, které vás napadnou, ale ani jeden mi nepomůže. Čekal jsem na ní tak dlouho. Na holku, která by mě dokázala říct Nedělej to, ale Megan je tak strašně nevinná dívka, že ani nevím jak jí mám ublížit, protože když se mi podívá do očí vidím v ní to co jsem viděl v sobě před lety, ale to je pryč. Chci se změnit už jen kvůli ní. 

„Harry začínám k tobě něco cítít," řekla. Došlo mi, že tohle jsem nechal zajít tam kam jsem chtěl, ale věděl jsem, že je to špatné. Moc mě to mrzí Megan.




Láskou ZneužitaKde žijí příběhy. Začni objevovat