138.Kapitola

2.8K 243 21
                                    

,,Co chcete, abych vám slíbil?" zeptal se mě.

,,Já musíte mi slíbit, že může Harry se mnou," řekla jsem.

,,To, ale nejde!"

,,Proč sakra?"

,,Budu venku, rozmyslete si, co uděláte," pověděl mi klidněji, jen co to domluvil, tak odcházel. Co se to vůbec děje? Nechápu nic. Otevřela jsem dveře a přešla k posteli.

,,Harry vstávej." Pohladila jsem ho na rameni.

,,Co se děje?" Rozespale na mě kouká.

,,Je tu policie," vyslovila jsem to tak rychle, že jsem si to ani neuvědomila.

,,Ne," zašeptal.

,,Nic mi neřekli."

,,To je dobře, protože ti to řeknu teď."

,,Ale musíš mi slíbit, že odjedeš do bezpečí," domluvil.

,,Neopustím tě, ať si udělal cokoliv." Dívala jsem se mu do očí.

,,Zabil jsem stovky lidí Megan," pověděl mi.

,,Harry já vím, že jsi zabíjel." Držela jsem ho za ruku.

,,Znásilnil jsem dívky a poté je zabil potom, co jsi odešla. Dělalo mi to dobře slyšet jejich bezmoc. O drogách víš, ale prodával jsem je ve velkém. Založil jsem polovinu amerických kartelů. Jsem zodpovědný za tisíce vražd. Jestli mě dostanou do vězení už z něj nevyjdu Megan," mluvil asi jiným jazykem. Tohle přece není Harry. Pomalu, ale jistě jsem se mu vytrhla a tiše si sedla na židli vedle postele.

,,Řekni mi, že je to jen vtip prosím," řekla jsem tiše a po tváří mi začali stékat slzy.

,,Megan, myslím, že by jsi měla jít a tohle je náš konec."

,,Harry, já tě v tom nenechám," zašeptala jsem.

,,Cože?"

,,Zvládneš chodit?"

,,Myslím, že ano."

,,Dělej, utečeme," řekla jsem rozhodně. Jsem si jista, že tohle chci udělat i po tom všem, co mi řekl je to jediný člověk, kterého mám.

,,Jsi si jistá?" zeptal se.

,,Už se neptej a dělej." Koukala jsem z okna na snědého muže, který postával před nemocnicí a čekal předpokládám na mě, ale já v tuto chvíli plánuji útěk.

Láskou ZneužitaKde žijí příběhy. Začni objevovat