67.Kapitola

4.7K 312 13
                                    

,,Megan proč nespíš?" vyruší mě Harry.

,,Přemýšlím," odpovím jednoduše.

,,Nad čím?" zvědavě zvedne obočí.

,,O nás," promluvím. Pořád koukám do stropu a čekám, že mi třeba pomůže.

,,Ono je nějaké my?" řekne posměšně.

„Harry, to myslíš vážně?"zeptám se ublíženě. Chci pryč. 

„Co sis jako myslela?"

„Co jsem si myslela? Harry to si děláš srandu?" Sedla jsem si a hned vzápětí jsem si stoupla a otočila se na něj.  

„Kam jdeš?" vykřikl.

„Co chceš Harry?" ptám se klidně.

„To aby sis kurva sedla a poslouchala mě," řekne hlasitě.

„Nebudeš mi říkat, co mám dělat. Harry, co znamená to všechno?"

„Nic," řekne jednoduše. V mém srdci se právě zapálila bomba, která mi vypálila hlubokou ránu do srdce. 

„Já jsem nic?" Po líci mi stéká slza. 

„Tak jsem to nemyslel, hlavně nefňukej," zasměje se.

„Chováš se jako kretén," zakřičím.

„Ty se chováš jako husa."

„Nic jsem ti neudělala Harry," brečím. Co se to zase děje? On je tak hodný muž s ďáblem v těle. Jsem zoufalá z jeho změn nálad. Nechci žít s mužem, který mě nemiluje. Nechci aby na mě křičel. Každý na mě křičí celý život a já už nevím co dělat s tím aby to tak nebylo. Miluju Harryho tak moc, že bych za něj položila život, ale on se mi vysměje do obličeje potom všem. Potom, co mi dal řetízek, potom, co jsme se společně smáli. Byl tak hodný a milý. Asi už ho to omrzelo a udělal přesně to nad čím jsem přemýšlela než mě vyrušil. 

„Děláš všechno!" zaječí.

„Tak dělej, jen mi řekni, co chceš," zakřičím s brekem.

„Chci aby si držela hubu, abych tě mohl tvrdě ošukat za to co tady předvádíš!" Já snad špatně slyším. Kdo to sakra je?

„Harry nekřič na mě," říkám tiše. Přejde ke mně. Vrazí mi silnou facku do obličeje.

„Někdo jako ty mi nebude říkat, co mám dělat!" Nečekaně se rozejde, práskne dveřmi a nechá mě tam stát. Samotnou a ubrečenou. Zamknu dveře a znovu se posadím na postel.

„Už nemůžu," zašeptám do polštáře a propadnu v ještě větší pláč. Takhle se cítím když miluju Harryho. 

Jestli máte instagram tak mi tam hoďte follow mám stejný jméno jak tady.

Díky za vše ☻♥



Láskou ZneužitaKde žijí příběhy. Začni objevovat