Harry
Dívám se do prázdna. Život utíká pomaleji a pomaleji. Nejhorší na tom je, že několik dní nespím a jen čekám až zase otevře oči. Leží na posteli v zakrváceném oblečení a její hrudník se zvedá v pomalých intervalech.
„Vrať se mi Megan, prosím," říkám si pro sebe. Za tu dobu, co jsem sám jsem si uvědomil, jak moc je pro mě důležitá. Znamená pro mě všechno, proto jsem ji zachránil. Doufám. Nevím, jestli je správné, to, že spí necelý týden. Jsem neskutečně unavený a zničený. Nedělám nic jiného než jen sedím a hledím buď na její tělo nebo na bílou zeď. Když má člověk víc času na přemýšlení, tak se sám sebe začne ptát, jestli je tohle vůbec život, který chci. Vím, že to je úžasná žena a já si jí nezasloužím ani kouskem prstu, ale dělá mě lepším. Chtěl bych se jí omluvit znovu a znovu za všechny špatné věci, co jsem jí udělal. Vzbudila ve mě emoce, které jsem nikdy necítil. Touha po ní mě pohltila víc než cokoliv jiného.
„Tak moc mi chybíš," povídám do ticha přecházím k posteli. Bledá tvář vypadá více než děsivě. Alespoň pro mě. Pořád mám strach, že se neprobudí, ale dělal jsem, co jsem mohl. Všechno, co mi bylo řečeno, jsem dodržel. Musí se probudit. Musí.
„Jsi tak nádherná." Dívám se do obličeje nejkrásnější ženě a snažím se přijít na to, jestli nemůžu udělat něco víc, ale žádná známka života tam není. Ruku přikládám k její tváři a jemně sjíždím prstem po lícní kosti. Její kůže je tak studená. Začínám se obávat, jak o svoje, tak o její zdraví. Měl bych se osprchovat, najíst. Nic jsem neudělal za celou dobu.
„Hned budu zpátky lásko." Pohladil jsem jí po ruce a pomalým krokem jsem odešel z pokoje. Došel jsem až do koupelny, kde jsem se podíval do zrcadla.
„Kurva." Kruhy pod očima jsou tak viditelné, že jsem sám překvapen, že jsem se poznal. Začínám být bledý stejně jako Megan. Svlékám ze sebe všechno oblečení a spouštím na sebe horkou vodu. Smývám ze sebe zaschlou krev.
S ručníkem omotaným kolem pasu jdu do kuchyně, kde si z linky vezmu sklenici a k tomu samozřejmě láhev Whiskey. Přikládám ji ke rtu a nechávám hořkou tekutinu proudit mým tělem. S flaškou v ruce jdu opět za Megan do pokoje, ale naskytne se mi pohled na prázdnou postel.