,,Víš o tom jak moc mi chyběly tvé rty?" povídal mi u obličeje. Zakroutila jsem hlavou na nesouhlas a úsměv, který vzápětí přišel byl k nezaplacení.
,,Máš krásný úsměv Harry," říkám mu.
,,To jsi mi ještě nikdy neřekla." Poposedne si.
,,Jak je to možné," ušklíbla jsem se. Jeho ruce se přesunuly na ty mé.
,,Mrzí mě, že si nepamatuješ to, jak mě miluješ," povídá mi smutně.
,,Určitě si vzpomenu," ujišťuji ho. Přijdu si jako ve filmu. Milovali jsme se. Já zapomněla. On mě miluje nadále, ale já mu jeho city neopětuji. On nadále sedí se mnou a říká mi jak moc jsme se milovali. Je to krásné, ale na druhou stránku je to smutné. Jsem si jistá, že jednou ho budu milovat, tak jako předtím.
,,Harry nebuď smutný. Prosím." Pohladím ho po vlasech.
,,Máš hlad?" zeptal se.
,,Dala bych si kakako."
,,Jsi jako malá holka." Zvedal se a šel směrem do kuchyně. Já jsem neváhala a rozešla se za ním.
,,Měla by jsi ležet Megan," pokáral mě.
,,Nejsem malé dítě," odpověděla jsem uraženě.
,,Na to, že jsi před několika hodinami ležela venku a skoro si umírala, tak si tady vyskakuješ." Zasmál se.
,,On tě ten smích přejde."
,,Běž. Donesu ti to," rozkáže mi. Spokojeně jsem odešla zpátky. Pustila jsem si film Dobře. Nebudeme si nic nalhávat. Pustila jsem si pohádku. Nemůžu za to, miluju animáče.
Po chvíli se Harry objevil s táckem a hlavně a kakaem.,,Prosím madam," řekne vtipným hlasem a pokyne. Hned se nahnu pro hrnek a usrknu si.
,,Chutná?" zeptal se.
,,Lepší jsem nikdy nepila," ujistila jsem ho.
,,Jez," řekl a ukázal na babovku.
,,Nechceš mi říct, že jsi pekl."
,,Jasně a kdy bych to asi stihl? Když jsem tě hledal," povzdychl si.
,,Ale chutná dobře," mumlám s plnou pusou.
,,Harry půjdu se umýt dobře?"
,,Mám jít s tebou?"
,,Myslím, že to zvládnu," řeknu. Pomalu se zvednu a odcházím.
Dívám se na svůj bledý obličej. Vypadám. Hrozně. Vstupuji do sprchy a spouštím na sebe proud vody. Už ani nepřemýšlím. Po chvíli jsem hotová.
Moje hlava mě přestala poslouchat a já upadla na zem a viděla černočernou tmu.