36

2.3K 264 2
                                    

Druhého dne se probudil až kolem poledne. Nepamatoval si, kdy přesně usnul, ale co bylo důležité je, že se mu to nakonec podařilo a vyspal se alespoň na pár hodin. Sice mu bylo trochu divné, že ho nikdo nepřišel vzbudit, no nijak si samozřejmě nestěžoval.

I přes to se však necítil příliš dobře.

Úzkost a taky trochu vztek, to bylo to, co pohlcovalo celé jeho tělo.

A i když by i nadále rád zůstal ležet, zvedl se a došel rovnou už k téměř připravenému obědu. Ačkoliv měl žaludek stažený a z představy cokoli pozřít mu nebylo zrovna nejlíp, nemohl v tomhle své mamce nijak vzdorovat.

Chvíli pak tiše poslouchal rozhovor týkající se opět a překvapivě svatby, než se myšlenkami ocitl úplně někde jinde. Sledoval jen tu prázdnou čtvrtou židli a uvažoval nad tím, z jakého důvodu na ni nesedí její obvyklý majitel. 

"Kde je Taehyung?" zeptal se, aniž by se zatěžoval tím, že jim skočil bez ohledu do řeči.

"Šel navštívit svou sestru." Dostalo se mu jasné a stručné odpovědi.

A nic na to neřekl. 

Nevěděl, že má Taehyung nějakou sestru. Vlastně když nad tím tak přemýšlel, nevěděl o něm vůbec nic. Nemohl se však nepozastavit nad tím, jakým tónem o tom setkání Taehyungův otec promluvil. 

Jungkookovi bylo jasné, že něco je špatně.

EXISTENCE | jjk x kth ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat