63

2K 223 8
                                    

Taehyung nevěděl, co dělat. A upřímně, uchyloval se k hodně špatným věcem. K věcem, které by předtím nikdy neudělal, protože jsou až příliš daleko za hranicí soukromí. To, že už to přehání, jej napadlo, když prolézal pokoj Jungkooka. Snažil se najít cokoli, co by vedlo k Jiminovi, co by s ním bylo alespoň trochu spojené, ale za žádnou cenu nemohl nic objevit a jediná možnost, která mu zbývala, byl Kookův mobil a ten si už dobře hlídal, protože samozřejmě nechtěl, aby se znovu dostal Taehyungovi do rukou.

Nezbývalo mu tak nic jiného, než se snažit si urovnat všechny myšlenky a vyvodit z nich nějaký rozumný závěr, protože to, co z událostí posledních dnů vyplývalo, ho značně znepokojovalo a skutečně si připustit, že ta možnost, co jej napadala, je reálná, ho nemálo děsila.

Nemohl tak s Jungkookem skoro ani promluvit. Nejenže, se ho neustále ptal a snažil se zjistit, co mělo znamenat jeho chování, když mu vzal telefon, ale ani Taehyung se nemohl udržet a padala z něj místo odpovědí otázka za otázkou a Jungkook mu nebyl rovněž schopný cokoli odpovědět.

Bloudili tak oba v kruhu a ani jeden nevěděl, jak se z něj dostat, aniž by skončil v dalším.

A proto se Taehyung rozhodl najít Hoseoka. On byl vyjma Jungkooka jediný člověk, co mu mohl odpovědět na alespoň malou část jeho otázek. A jednou z nich byla, co se skutečně stalo ten den, kdy se Hoseok objevil u nich doma s tím, že Jungkook se chová... Zvláštně.

EXISTENCE | jjk x kth ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat