Niall
Siedziałem na blacie, patrząc jak mój bratanek próbuje zjeść.
Za każdym razem kluski uciekały mu z łyżki, przez co się irytował.
– Pomóż mu, a nie się patrzysz – parsknął Harry.
– Ty mu pomóż, odrazu nabierzesz wprawy – poruszyłem zabawnie brwiami.
– Niall – spojrzał na mnie ostrym wzrokiem.
– No co? Przyda ci się, ja się nim zajmowałem dużo razy. – zachichotałem.
– Dobrze wiesz, że nabrałem wpraawy przy Doris i Erneście – no tak, rodzeństwo Alfy.
Trudno.
Podszedłem do małego i wyczyściłem delikatnie jego twarz ściereczką.
– Jesteś takim małym brudaskiem – zaśmiałem się. – Mój śliczny Theo – zachichotałem.
Patrzył na mnie z pięknym uśmieszkiem.
– Może tez byś sobie dziecko zrobił? – parsknął loczek bawiąc się swoim telefonem.
Spojrzałem na niego. On jest głupi. Ja? Z Nauczycielami? Oni pracę by stracili.
– I co się tak patrzysz? – parsknął.
– Bo oszalałeś – prychnąłem.
– Ale taka prawda – zaśmiałem się.
No chyba go coś boli
– Nadawałbyś się idealnie... Tylko jeden problem byś miał, który jest ojcem – zachichotał.
Spojrzałem na niego po raz kolejny jak na durnia.
– Zwariowałeś? – sapnąłem. – Z dwiema alfami? – pokręciłem głową.
-To musiałoby być ciekawe- zaśmiał się.
– Zamknij się – powiedziałem. – Jesteś okropny – dodałem po chwili.
– A chciałbyś mieć dziecko? – zapytał nagle co kompletnie mnie zaskoczyło. Ja? Dziecko? Przecież sam dalej Jetem dzieckiem...
– Narazie... Za wcześnie.
– To mi będziesz pomagał – pogładził swój delikatnie widoczny brzuszek z zadowoleniem.
Miałem coś odpowiedzieć, ale niestety przerwał mi sygnał SMS'a.
Westchnąłem i wyciągnąłem swój telefon.
[L.Daddy93]: Wow, dawno tu nas nie było 😂
[Babynini]: Nie przypominaj xD
[L.Daddy93]: Będę, zwłaszcza że teraz Zee jedzie do Hiszpanii w ramach projektu szkolnego 🙂
[Babynini]: Zazdroszczę, ja muszę pilnować malego
[L.Daddy93]: Owszem będę, Niall, chętnie ci pomogę, Greg wrócił z synem do kraju, co nie? 😘
[Babynini]: No... Harry jest ale on zaraz idzie do siebie. Jak chcesz.
[L.Daddy93]: Okay, zaraz będę 💕
Od Autorek:
Drugi na dziś hihi 😂
CZYTASZ
ᴛʀɪᴀɴɢʟᴇ ɴᴏᴛ ᴏɴʟʏ ɪɴ ᴍᴀᴛʜ ✓
Fanfiction{ #1 w ff! } Niall to omega ukrywająca swoje drugie ja. A Zayn i Liam to jego nauczyciele w szkole. Współpraca z @mynameispizza17 i @oops-mybby Okładka by Darrrow ©marixprincess