Rozdział 18

10.8K 694 262
                                    



Obudziły mnie ciepłe ramiona, odkładające mnie na miękkie łóżko.

– Skubany całkiem przytulnie tu ma, też chcę takie lampki Liam! – głos Zayn'a mnie trochę ocucił.

Nie chciałem dać znaku, że się przebudziłem, więc wolałem podsłuchać.

– Wygląda cholernie uroczo w twojej bluzie! – usłyszałem śmiech Mulata.

– Cicho bo go obudzisz –mruknął Liam.

– Powinniśmy stąd iść, a nie się w niego wpatrywać. Wyglądamy jak dwaj pedofile –zachichotał cicho.

– A może zrobić mu coś do jedzenia?-l – spytał Payne.

– Liam kurwa patrz – powiedział Malik

– Dlaczego ty mi zawsze przerywa... Cholera jasna. Powinniśmy stąd iść, zaraz jeszcze dojdzie do tragedii jak się podniecę za bardzo – chyba mi się trochę obsunęły jeansy.

– Kurwa – usłyszałem tylko.

– Odwrót Liam, odwrót – po pokoju rozniósł się cudowny zapach alfy.

O Boże, tak tak tak tak.

Payne dostał rui.

O kurwa jaki zapach

Zacząłem się mimowolnie wiercić.

– Liam, chodź. Liaaam. – Zayn chyba próbował go wypchnąć z pokoju siłą.

– Omega –użył głosy alfy.

– Liam, do domu do cholery – mruknął Zayn, widząc że już nie śpię i patrzę na nich podniecony.

Payne został wyszarpnięty z pokoju, gdzie zostałem sam, otoczony tym cudownym zapachem.

Cholera, obaj pachną tak cudownie...

Podniosłem się patrząc co oni robią.

Malik musiał połączyć ich usta razem, by rozproszyć trenera na tyle by nie było z nim problemu i wyszli z domu, żarliwie się całując.

Cholera, jakie to gorące.

Czemu ja nie mogę być w ich wieku?

Wyjrzałem ostrożnie przez okno, by zobaczyć jak Zayn jest uniesiony wysoko nad ziemię w ramionach Liam'a, by potem obaj wsiedli do auta i odjechali.

Tak bardzo jestem beznadziejny? – spytałem sam siebie wtulając się w bluzę.

Nawet jej ode mnie nie zabrali, i bardzo dobrze.

– Dlaczego muszą być nauczycielami... Lecę na dwa fronty – pokręciłem głową, sięgając po swój telefon.

[Babynini]: Panie? Tatusiu?

[L.Daddy93]: Przepraszam Niall, dostałem rui, nie będzie nas ❤

[Babynini]: Następny. A spierdalajacie! Mam dość!

Po napisaniu tego rzuciłem telefonem kładąc się na łóżku.

Moja omega chciała pomóc.

Chcę tylko alfy.

Tylko dlaczego nie może mieć takiej jakiej pragnie?











Od Autorek
Nie ma seksów 😂😂😂😂


ᴛʀɪᴀɴɢʟᴇ ɴᴏᴛ ᴏɴʟʏ ɪɴ ᴍᴀᴛʜ ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz