You did not break meI'm still fighting for peace...
BÖLÜM 9:
KAN REVAN
Rüzgar'dan...
Dolaba umduğumdan daha sert bir yumruk atıp "Yeter!" dedim. "Ne bok yiyorsan ye! Suç sana yardım etmeye çalışanda..."
"Etme bana yardım falan!" diye bağırdı Meriç arkamdan ama ben çoktan çıkışa yönelmiştim. Bugün, bu soyunma odası yeterince sinirime dokunmuştu zaten. Sabah okula gelirken aklımdaki tek şey yalnız başıma antrenman yapmakken bu oda kurtulmak için uğraştığım hatamın merkezi olmuştu resmen. Rüya'dan kaçarken en kötü kabusuma tutulmuştum bir kez daha. Durduramamıştım. Durduramıyordum. Tıpkı şu an içimi kavuran Meriç'in suratına tekme atma isteğimi bastıramadığım gibi.
"Çıkarken kapıyı kilitle!" diye bağırdım en azından biraz olsun Meriç'i sinir edebilmek için. Sona kalmaktan da sona kalanın yapması gereken sıkıcı işlerden de nefret ederdi, biliyordum. Onun katları tek tek dolaşıp ışıkları kapadığını hayal edince elimde olmadan gülümsedim. Piç kurusu bunu hak etmişti. Öyle inatçı bir çocuktu ki yardım etmek için söylediğim onca söze, onca uyarıma kıçını dönüyordu. Sen göreceksin sonunda ya çok geç olacak diye düşündüm bahçeye çıktığımda. Elim ben farkında olmadan cebime sokuşturduğum sigara paketine uzanmıştı. Öyle tiryaki falan değildim, ama canım sıkkınken ilk dudaklarım karıncalanmaya başlardı bir fırt nefes için.
Sigaramı tutuşturmuş demir bahçe kapısına doğru ilerlerken koyu geceyi de onun getirdiği bu sükuneti de sevdiğimi düşünüyordum. Tanrı bana cevap vermek istemiş gibi aynı anda kulağıma sesler çalındı. Konuşulanları tam seçemesem de havadaki gerginliği hissetmiştim. Sigaramı dişlerimin arasına kilitleyip sokağa çıktım.
İrem...
İlk düşüncem bu olmuştu. Sonraki düşüncelerimse daha öfke dolu ve çoğunlukla küfür içerikliydi. Karanlığa rağmen onun karşısındaki adamın kim olduğunu ilk bakışımda tanımıştım. Az önce Meriç'e yaptığım tüm uyarıların vücut bulmuş haliydi o... Ve şu an İrem'in üzerine eğilmiş bağırıyordu.
"Beni o sümsük herif için mi bıraktın?" dedi İrem'in kolunu tutup. Kızı öyle şiddetli sarsıyordu ki müdahale edip etmemek konusunda kararsız kalmıştım.
"Bırak beni!" diye bağırdı İrem. Kendini Bora'nın elinden kurtarmıştı ama sendeleyip yere düşmesi bir oldu. Aynı anda Bora onu bir kez daha tutup kaldırmıştı.
"Beni onunla aldatıyorsun biliyorum!" dedi salyalar saçarak. Nedense Meriç'ten bahsettiğine dair çok kuvvetli bir his vardı içimde. "Onun için bırakın beni! Kandırdın! Salak yerine koydun! Her şey yalandı değil mi? En başından beri oynuyordun benimle!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNALI SALON
Lãng mạn**WATTYS 2020 YENİ YETİŞKİN KAZANANI** Yasak bir aşktan kaçan İrem'in yeni partneri Meriç sayesinde girdiği; birbirinden kusursuz dansçılarıyla ünlü dans okulunda yaşadığı inişli çıkışlı, heyecan, entrika, en çok da aşk ve tutku dolu hayatı... Çünk...