Bölüm 38

10.5K 615 48
                                    


Pain... You made me a believer...

***

BÖLÜM 38:
İYİ OLAN KAZANSIN

Rüzgar'dan...

Bir - ki - üç - cha cha - bir....

Gözlerimi kapadım ve kulağımda tekrarlayan ritmi tüm bedenimle hissetmeyi denedim. Koreografi bir plak gibi zihnimde akıp giderken uzuvlarım ezbere bildikleri hareketlerle müziğe eşlik ediyorlardı.

Bir ve ki ve üç ve...

Koridorun sakin bir köşesinde bir başıma, kulaklıklarımlaydım ve sadece olduğum yerde küçük daireler çiziyordum. Benim yarışma günlerinin stresiyle başa çıkma yöntemim de buydu işte. Koreografileri bir matematik problemi gibi tekrar tekrar zihnimde parçalara böler, her birine yeni cevaplar bulurdum bu yalnız dakikalarda.

Bir ve a - ki ve... üç...

Meditatif bir yanı vardı karanlığın sanırım ve ben ancak gözlerimi kapatıp kendimi akışa bıraktığımda ruhumun özgürce ritme kapıldığını hissediyordum. Onu evden ben aldığım halde Ela'nın içeri girer girmez beni bir başıma bırakıp ihtiyacım olan alanı bana vermesinin nedeni de tam olarak buydu. Beni bu kadar iyi tanıyordu.

Müziğin son notasıyla adımlarımı duraklatıp gözlerimi araladım. Karşımda birini görmeyi beklemediğim için bir an irkilmiştim, ama yaslandığı duvardan kollarını önünde bağlamış beni izleyen partnerim Ela'dan başkası değildi.

 Karşımda birini görmeyi beklemediğim için bir an irkilmiştim, ama yaslandığı duvardan kollarını önünde bağlamış beni izleyen partnerim Ela'dan başkası değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yeteneklisin çocuk." dedi kendini beğenmiş bir ifadeyle. Dudakları muzipçe yukarı kıvrıldığından benimle eğlendiğini biliyordum.

"Sen de fıstık gibi olmuşsun." dedim insanların ona bu şekilde iltifat etmesinden nefret ettiğini bildiğimden. Anında yerdeki havluyu alıp bana fırlatmıştı.

"Yarışmadan sonra bu kostümü yakacağım." dedi huysuz bir suratla. Jöleli kısa saçlarını alnından geçen ışıltılı bir bantla iyice geriye bastırmış, makyajınıysa gözlerini ortaya çıkartacak şekilde yeşil tonlarında yapmıştı. Isınma için dans okulumuzun siyah kimonosu üzerinde olduğu halde sponsorumuzdan gelen yeni, yemyeşil kostümün pırıltılarını siyah kumaşın altından görebiliyordum.

"Yeşil kostüm diye tutturan sendin." dedim havluyla ensemi kurulayıp. "Hiç mızmızlanma şimdi."

Ela'nın kaşları çatılmıştı. "Su yeşili dedim ben onlara! Su yeşili! Çim adama döndürün beni demedim ki!"

AYNALI SALONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin