Paso Doble...
***
BÖLÜM 18:
KAÇIK DANSÇILAR KULÜBÜ
Rüzgar'dan
Dans ediyorduk.
Üzerimizdeki ışıltılı kostümlerle salonun ortasındaki piste çıktığımız andan itibaren Rüzgar, Meriç, Oya ya da İrem kalmamış, her birimiz içinde sakladığı o tutku dolu dansçıya dönüşmüştük. Kendimi bildim bileli hep yaptığım gibi yine ışıkların ortasında, üzerimdeki hayranlık dolu bakışlardan beslenerek adımlarımla hayata meydan okuyordum.
Oya'yla yaptığımız hızlı girişin ardından ilk grup dansını da tamamlayıp yeniden içeri girmiştik. Sıradaki dans Cha Cha'ya bağlanan bir Paso Doble koreografisiyle başlıyordu ve sonradan eşleri değiştireceğimizden sahneye ilk İrem'le çıkmam gerekiyordu. Elimi tutması için ona uzattığımda biraz gerildiğimi itiraf etmeliydim.
"Hatırlıyorsun değil mi?" diye sordum aslında kendimi rahatlatmak için, ama kırmızı kostümü içinde ateş gibi yanan İrem o an benden bile kendinden emin görünüyordu. Ela gözlerini bana çevirip başıyla onayladı ve yeniden dikkatini bizi bekleyen sahneye verdi.
Bunu nasıl yapmıştı bilmiyordum, ama dahil bile edilmediği bir gösteriyi tek başına öğrenmeyi başarmıştı. Çalışmalarda yandan yandan bizi izlediğini görmüştüm elbette. Bize özendiğini düşünmüş, Tuğçe burnu büyüklük yapıp onunla dalga geçtiğinde acımıştım. Ancak şimdi anlıyordum tüm bu zaman boyunca bize bakarken İrem'in aslında koreografiyi öğrenmeye çalıştığını. Piste doğru ilerlemesi için onu elimle yönlendirdiğimde en az benim ya da Meriç kadar hırslı olduğunu düşünmeden edemedim.
Kaçık dansçılar kulübüne hoş geldin tatlı kız.
Pistin tam ortasına geldiğimizde yapması gerektiği gibi sert iki dönüşün ardından kendini yere bırakıp tamamen parkeye kapandı İrem. Elbisesinin eteğindeki taşlar kızıl kıvılcımlar saçarak etrafında alevden bir çember oluşturmuştu şimdi. Bir matador gibi hemen yanında poza durduğumda bir kez daha kendi kimliğimi bir kenara bıraktım ve içimdeki tutkulu adamın dışarı çıkmasına izin verdim.
Ve o an müzik başladı.
Paso Doble yapması zor, takibi ise dikkat gerektiren bir danstı. Küçük bir dikkatsizlikle bile tüm koreografiyi mahvedebilirdiniz. Acemi bir dansçı müziği bir kez kaçırdı mı dansın sonuna kadar saçmalar, ritme uyan gelişi güzel hareketlerle parkenin üstünde çırpınır dururdu. Ama o an benimle dans eden kız ne bir acemi ne de beceriksizdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNALI SALON
Romance**WATTYS 2020 YENİ YETİŞKİN KAZANANI** Yasak bir aşktan kaçan İrem'in yeni partneri Meriç sayesinde girdiği; birbirinden kusursuz dansçılarıyla ünlü dans okulunda yaşadığı inişli çıkışlı, heyecan, entrika, en çok da aşk ve tutku dolu hayatı... Çünk...