Herkese selam,
Öncelikle hepinize teşekkür ederim. Bir önceki bölüme bir sürü beğeniler yorumlar bıraktınız, ben de gaza geldim hafta sonu gelmeden bölümü bitirmeyi başardım :)))))
Şimdiden hepinize keyifli okumalar :*
Not: şarkı çok güzel, bence dinleyin :D
***
I can't be the only one, who's lonely tonight...
***
BÖLÜM 51:
TEK BİR DOĞRU
Rüzgar'dan...
Sıfır...
Dur!
Bir, iki, üç, dört... Nefes al.
Beş, altı, yedi, sekiz... Daha derin bir nefes al. Sakin ol.
Dokuz, on, on bir, on iki... Odaklan. Aklını koru.
On üç, on dört, on beş... Nefes al ve yine al ve yine al.
On altı, on yedi...
Olmuyordu.
Öfkemi zapt etmek, nefretimi bastırmak ve hareketlerimi kontrol etmek için verdiğim insan üstü mücadeleye rağmen ellerimin titremesini bir türlü durduramamıştım. Bildiğim, duyduğum hiçbir teknik o an içimdeki şiddet eğilimli hayvanı ehlileştirmek için yeterli değildi. Yalnız başıma kalsam belki boğazım parçalanana dek haykırır, kalbimde kopan kıyameti bir nebze dinginleştirirdim. Oysa İrem az ilerimde yüzü gözü kan içinde otururken insanlığımı bile kaybetmek üzereydim.
Ela'nın odasındaydık. Daha doğrusu, sarhoş babasının şiddetinden kaçtığı günler Ela'nın bize sığınıp kaldığı odaydı burası. İçinde bir yatak, eski bir gardırop ve tahta bir masadan başka şey olmamasına rağmen babam burayı değiştirmeye hiç yeltenmemiş, başka bir amaç için kullanmayı da hiç düşünmemişti. Ela'ya yıllar içinde iyice bağlandığını ve onu asla sahip olamadığı kızı gibi gördüğünü biliyordum. Ama şu an bir anda kapısında beliren, hiç tanımadığı İrem'e de aynı özveriyle yardım etmeye çalışıyordu sevgili babam.
"Tamam." dedi sandalyeyi yatağın ucunda oturan İrem'in tam karşısına çekip. İlk yardım çantasını ayağının dibine koymuş, ılık su dolu kabı kucağına yerleştirmişti. Sakinliğine ve durumu ustalıkla idare etmesine bakarak bana kıyasla harika bir iş çıkardığını söylemeliydim. Belki de yüzünde morluklarla bize gelen Ela'dan böyle durumlara alışıktı. Ama ben... kesinlikle öfke kontrol problemi yaşıyordum şu an.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNALI SALON
Romansa**WATTYS 2020 YENİ YETİŞKİN KAZANANI** Yasak bir aşktan kaçan İrem'in yeni partneri Meriç sayesinde girdiği; birbirinden kusursuz dansçılarıyla ünlü dans okulunda yaşadığı inişli çıkışlı, heyecan, entrika, en çok da aşk ve tutku dolu hayatı... Çünk...