Aynalı okurlarııııı!!!!
İ-na-nıl-maz bir bölümle geldim! Böyle duygudan duyguya savrulmaya hazır olun. Bambaşka bir karakterin gözünden okuyacaksınız üstelik ilk kez. Bir de uzun oldu ki bölüm... Of ki ne of! Resimler deseniz, hepsini itinayla seçtim, tek tek :) LUNA adlı kitabım Yaz Hikayeleri yarışmasını kazandı bu hafta. Sanırım onun mutluluğuyla yazdıkça yazdım size :)
Neyse, yazması benden, okuması, yorumlar bırakması sizden.
Keyifle okuyun canlar!
E.Ç.
***
What if we rewrite the stars?
***
BÖLÜM: +36
KÖREBE
Beren'den
Bir-ki, üç, dört... Bir-ki, üç, dört...
Ben farkında olmasam da zihnimin içinde beliren sayılar ritimle akıyordu şu an. İki sekizlik sonra kalk, sahneye adımla, üçüncü sekizlikte merdivenleri tırman, dönüş, poz, bum, bum, bum! Hiçbir provaya katılmadığım halde her şey yine de öyle netti ki hafızamda, düşünmüyordum bile. Parkeye ilk bastığımda küçücük bir kız çocuğuydum ne de olsa. Farklı okullara gitmiş, dünyanın en iyi antrenörleriyle çalışmış, adını duymadığım ülkelerde yarışmalara katılmış, madalyalar kazanmış, sayısız gösteri yapmıştım. Bu hayatla bağımın en inceldiği anlarda bile o ipin kopmasını engelleyen yegane şey olmuştu dans. En savunmasız anımda sığındığım limandı. Tamamen kendim olabildiğim tek yer, her halimle beni kabul eden kucak, eski bir dost, ev...
Oysa bugün ilk kez, sahneye çıkmayı beklerken titriyordum. Koreografiye göre seyircilerin arasına karışmam gerektiğini bilen bacaklarım beni doğru noktaya sürüklemiş olsa da bir sonraki adımı düşünmesi gereken aklım bambaşka bir yapbozun içinde kaybetmişti kendini. Delice atıyordu kalbim. Son bir haftadır düşünüp durduğum, cevaplayamadığım, cevaplamaya cesaret edemediğim tüm sorular Caner'in tek bir cümlesiyle yeniden suratıma çarpmıştı.
Hala tüm bunların bir gösteri için olduğunu sanıyorsun değil mi?
Ona cevap verememiştim. Artık hiçbir şeyin dansla, bu okulla ya da aptal bir gösteriyle ilgili olmadığını bilmeme rağmen hem de... Caner beni şaşırtan sayısız şey yapmış olsa da bir kez daha kafamı allak bullak etmeyi başarmıştı işte. Tüm bu çaba, bunca emek, bir araya toplanmış o kadar insan... sırf beni okula döndürmek içindi. Bir gece için dahi olsa buraya gelmemi istemiş ve tüm dünyayı bu amacına seferber etmişti Caner.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNALI SALON
Romance**WATTYS 2020 YENİ YETİŞKİN KAZANANI** Yasak bir aşktan kaçan İrem'in yeni partneri Meriç sayesinde girdiği; birbirinden kusursuz dansçılarıyla ünlü dans okulunda yaşadığı inişli çıkışlı, heyecan, entrika, en çok da aşk ve tutku dolu hayatı... Çünk...