Herkese selam,
Aynalı Salon'un şu ana kadarki en, en, en çılgın bölümüne hoş geldiniz! Bildiklerinizi unutun, ön yargılarınızı yıkın, şaşırmaya hazır olun! Yazar olarak ben bile hala şaşkınım, öyle söyliyim :D
Yalnız,
Siz bölüme dalıp beni unutmadan önce küçük bir ricam var. 2 farklı yarışma için yeni hikaye yayınladım. "N.O.A.H." ve "LUNA" . Elbette her zamanki gibi aşklı, maceralı, entrikalı, sansasyonel ve eğlenceli :) Okur, yorum bırakır ve beğenip beğenmediğinizi söylerseniz accaip mutlu olurum. Sizden gelen yorumlara göre ikisine de devam edicem, çünkü tüüüüm kurguları hazır :))))
O zaman, artık sizi bölümle baş başa bırakıyorum. Hadi bakalım inceldiği yerden kopsun.
Keyifli okumalar
E.Ç.
***
Caught in a bad dream...
***
BÖLÜM: +30
CEHENNEMDEN DÖNEN
Rüzgar'dan
Meriç'i duydum. Sesi tıpkı onun gibiydi Rüzgar. İmkansız biliyorum, ama ben... o olduğuna o kadar emindim ki...
Bilmem kaçıncı kez aklımdan geçen bu sözleri düşünüyordum önceki geceden beri. İrem'i eve bırakırken, sonrasında arabada, bahçede, odamda ve şimdi yeniden bahçede aynı sesi duymaya devam etmiş, aklıma gelen tonla alternatiften bir tane mantıklı cevap bulmayı başaramamıştım. İçinden çıkamadığım bir havuz probleminin sularında boğuluyordum ama beni yüzeye çıkarabilecek kimsem yoktu.
İrem'in gözlerinde yaşadığı dehşeti gördükten sonra onunla daha fazla bu konuyu konuşamazdım. Caner'se... bana yardım edeceğine emin olsam da onun derdi benimkinden de büyüktü şu an. Ela'yı aramayı düşünmüş, gece o saatte rahatsız etmek istememiş, sabahsa kaygılarımı dillendiremeyecek kadar mantıksız bulmuştum.
Nasıl bulmayaydım ki? Meriç'in hayata dönmesinden bahsediyorduk. Birlikte ölüme yürüdüğümüz, onun cehenneme savrulduğu benimse hayata tutunduğum adamdan. Kardeşimden... Haftalar sürmüştü yaşama dönmem. Aylar almıştı onun kabusunu görmeden uykuya dalabilmem. Ve şimdi yeniden... Meriç'i duydum demişti İrem. İmkansız biliyorum ama...
Elbette imkansızdı. Belki yarışmada karşıma çıkan not olmasa İrem'in Beren'e üzüldüğü için kafasının karıştığını düşünür, olanlara sinirlenir ama sonunda bizimle alay eden pisliği unuturdum. Ama o kağıt parçası, ikinci kez karşımıza çıkan o pembe saçlı kız, İrem'in duyduğu ses... Üstünü örtüp hayatıma devam edemeyeceğim çok fazla saçmalık çıkmıştı karşıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNALI SALON
Romance**WATTYS 2020 YENİ YETİŞKİN KAZANANI** Yasak bir aşktan kaçan İrem'in yeni partneri Meriç sayesinde girdiği; birbirinden kusursuz dansçılarıyla ünlü dans okulunda yaşadığı inişli çıkışlı, heyecan, entrika, en çok da aşk ve tutku dolu hayatı... Çünk...