Bölüm + 17

6.1K 409 48
                                    

Herkese güzel geceler,

Haftada bir bölüm yükleme sözümü başarıyla tutmaya devam ediyorum :)

Valla bölüm çok güzel oldu be... Böyle insanı şapşal şapşal sırıttıracak cinsten. Umarım siz de okurken dans dünyasına dalar, kendi hayalinizi yaşarsınız :)

Keyifli okumalar,

E.Ç.

***

Shingaling

***

BÖLÜM: +17

KÖTÜLÜĞÜN HABERCİSİ

Sırıtıyordum. Sebepsizce, çocukça bir neşeyle, ne kadar komik göründüğümü düşünmeden... Geçirdiğimiz sıra dışı gecenin etkisi hala midemde karıncalanıyordu. Seranın büyüsü dansın heyecanıyla buluşmuş, arkadaşlığın sıcaklığı aşkla harmanlanmış, nihayet prensimin kollarında uyuya kaldığımda rüyalar olabilecek en sihirli şekilde gerçeğe dönmüştü.

Sabah seranın camlı tavanından üzerimize doğan güneşle Rüzgar'ın yanı başında uyanmak muhteşem geçecek bir günün habercisi olmalıydı. Oysa külkedisine dönen sevgilimin projesini teslim etmek için okula gitmesi, Ela'nın da havalimanına dönmesi gerekince ben de kös kös ikizlerle evin yolunu tutmuş, tüm sihri istemeyerek ardımda bırakmıştım.

Olsundu... diye geçirdim içimden keyifle iç çekerek. Bir ömür yetecek güzellikte hatırayı tek bir gecede biriktirmiştim ne de olsa. Tam şu an alnımın ortasına bir cherry domates çarpmamış olsa muhtemelen yaşadığım mükemmel anların bir tanesinden bir başkasına geçer ve şapşal şapşal sırıtmaya devam ederdim. Oysa rüyadan irkilerek uyanmıştım. Ne oluyor? diyemeden Güney'in kahkahası kulağımda çınladı.

"Şu ağzını kapatmazsan sinek kaçacak!" dedi tezgahta kendine sandviç hazırlamakla meşgul olan espritüel arkadaşım. Yeni bir domatesi daha üzerime fırlatmak üzere olduğunu fark edince "Sakın!" dedim tehditkar bir şekilde işaret parmağımı sallayarak, ama ben ağzımı kapatamadan kırmızı top cumburlop diye önümdeki müsli kasesinin içine düşmüştü.

Öfkeyle ona diktiğim bakışlarıma daha çok gülerek karşılık veren Güney sandviçini tamamlayıp karşıma oturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öfkeyle ona diktiğim bakışlarıma daha çok gülerek karşılık veren Güney sandviçini tamamlayıp karşıma oturdu. "Senin yüzünden bir daha kimse doğum günü kutlamak istemeyecek biliyorsun değil mi?" dedi ekmekten koca bir ısırık alıp. "Hiçbirimiz böyle ilahi bir aşk bulamayacağımıza ve kimse de arkadaşı için bu kadar manyakça bir sürpriz parti yapmayacağına göre doğmanın ne anlamı var sorarım sana ey İrem."

Sütümün içinde yüzen domatese hala kızgın olsam da gülümsemekten kendimi alamadım. "Merak etme, ben sizin için de bir şeyler düşünürüm."

AYNALI SALONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin