****SÜRPRİİİİZ!****
Yarın seyahate gidiyorum, o yüzden bu hafta ne kadar yazabilirim bilemedim; gitmeden size bölüm yüklemek istedim.
Herkese boool keyifli okumalar :)
***
Dum taka dum bunu bir daha duy
Hasetle yürümek en kötü huy
Kendine el uzat kendini duy
Duy bunu duy. Kendini bul.
***
BÖLÜM 60:
DEĞİŞİM İYİDİR
Aynaya bakıyordum. Dümdüz, doğrudan, gözlerimi bile oynatmadan, direk ve sadece kendi yansımama... Dört bir yanım düşmanla çevrilmiş, elimin uzandığı her yere tuzaklar konmuştu. Olur da bakışlarım yanlış bir yöne kayarsa anında cezasını çekeceğimi biliyordum. Bu ceza Tuğçe'nin o küçümseyen ifadesi de olabilirdi, Beliz'in kıskanç yüzü de, Alev'in verdiği şansı başarıp başaramayacağımı görmeyi bekleyen gergin suratı da...
Ama bunların hiçbiri bir köşeden beni izleyen Meriç kadar korkutucu değildi. Onun etrafını saran kara bulutlar her an bana uzanıp boğazıma yapışacakmış gibi hissediyordum. Beni bugün bu salona getiren cesaretim maalesef midemi kasan gerginliğe engel olmuyordu. Dışarı yansıtmaya çalıştığım güçlü İrem'in her an çatlamaya hazır, porselen bir bebek olduğunu kimse bilmemeliydi. En azından bu kapıdan çıkana kadar...
Meriç'le yüzleşmek ondan uzaktan nefret etmeye hiç benzemiyordu maalesef. Evimdeyken kendi anılarımı korkularımla besleyerek, kalp kırıklıklarımla harmanlayarak aklımda yarattığım bir canavardı o. Defalarca kez bu hayaletle kavga etmiş, defalarca kez onu yenmiştim. Ama şimdi, Meriç etten ve kemikten capcanlı karşımda dururken bana yaptığı tüm kötülükler üç boyutlu gerçeklikte yeniden ve tekrar tekrar canlanıyor gibi hissediyordum. Nefret, hiç olmadığı kadar gerçekti.
"Tamam." dedi Alev müziği durdurup o sırada. "Şimdi partnerli çalışacağız. İrem siz Mert'lesiniz. Meriç sen tek çalış bugün."
Üzerime çevrilen tüm bakışların diken diken tenime battığını hissettim. Muhtemelen bu odadaki skandallar zinciriyle ilgili hiçbir fikri olmayan Mert her daim mutlu suratıyla anında karşıma geçmişti. Alev onu derse katılıp katılmamak konusunda serbest bıraktığı halde kalmayı seçtiği için ona minnettardım. Böyle bir günü bir köşede yalnız başıma atlatabilir miydim bilmiyorum.
Meriç elleri belinde hareket bile etmeden bizi izlemeye devam ediyordu köşesinden. Birazdan Mert'in üzerine atlayacak diye düşündüm bir an ama neyse ki diğer çiftler aramıza girip beni onun görüş alanından çıkarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNALI SALON
Romance**WATTYS 2020 YENİ YETİŞKİN KAZANANI** Yasak bir aşktan kaçan İrem'in yeni partneri Meriç sayesinde girdiği; birbirinden kusursuz dansçılarıyla ünlü dans okulunda yaşadığı inişli çıkışlı, heyecan, entrika, en çok da aşk ve tutku dolu hayatı... Çünk...