Bölüm +23

5.7K 365 73
                                    

Herkese selaaam,

Bu hafta tüm kitaplarıma bölüm yüklemeye baş koymuştum ve işte ilki Aynalı Salon'da geliyor. Size yine eğlence dolu, sürprizli(!) bölüm yazdım :) 

Benden en hızlısından yb beklediğinizi biliyorum. Burada belirtmek isterim ki 7/24 yazma halindeyim. (Ve resim bulma tabi - ki bu bazen daha uzun bile sürüyor) 

Ve fakat, aynı anda üç kitap yazdığımdan yayınlama sürelerim biraz uzayabiliyor. Yani size olabildiğince hızlı bölümleri ulaştırmak için elimden geleni yaptığımı bilin :))

Şimdi, daha fazla oyalanmadan bölüme dalalım.

Öppücüükk

E.Ç.

***

How do I get you out of my head?

***

BÖLÜM: +23

ÇÖPÇATAN

Cumartesi bir... Yo, hayır... Pazar bir... Pazartesi iki... Salı üç... Çarşamba...

Aklımdan bir kez daha kaç gündür aralıksız çalışma yaptığımızı saymaya çalıştım. Sanırım şu an dördüncü günümüzde olmalıydık. Ki bu da... gösteriye sadece yedi gün kaldığı anlamına geliyordu.

Alev "Hayır! Hayır siz sağdan çıkacaksınız!" diye bağırdığında zekamı matematikle zorlamayı bırakıp hareketlere odaklanmaya çalıştım. Ne kadar yorulduğumuzun sayısal karşılığını bulmanın ne önemi vardı ki zaten. Hem de çalışmanın üçüncü saatine henüz girmişken...

Özetle, yarışmadan sonra sahip olmayı hayal ettiğimiz araya hiç kavuşamamış, federasyon başkanından hocamıza gelen talep üzerine pazar sabahı kendimizi yeniden salonda bulmuştuk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özetle, yarışmadan sonra sahip olmayı hayal ettiğimiz araya hiç kavuşamamış, federasyon başkanından hocamıza gelen talep üzerine pazar sabahı kendimizi yeniden salonda bulmuştuk. Önümüzdeki Çarşamba gecesi büyük bir sosyal sorumluluk organizasyonu düzenlemeye karar veren federasyon, yarışmaya damgasını vuran okulun da geceyi gösterileriyle sahiplenmesini istemişti. Eski koreografilerimizle, depoda duran kostümlerle pek ala bu isteğe karşılık verebilirdik. Ama hayır, sevgili antrenörümüzün bir kez zirveye oturmuşken oradan inmeye hiç niyeti yoktu.

Böylece her gün dört beş saat süren amansız bir maratona girmiştik hep birlikte. Alev tek başına yetişemediğinden Sergey'i de seferber etmiş, el birliğiyle hızlıca yeni koreografiler çıkarmışlardı. Her gün başka bir terzi gelip ölçümüzü alıyor, prova yapıyor, gösteri için yepyeni kostümler hazırlıyordu. Geriye kalan tek sorunsalsa biz ve yeteneklerimizin bir sınırı olmasıydı elbette. Sıfırdan yepyeni kombinasyonlar öğrenmek yeterince zor değilmiş gibi bir de sık sık çift değiştirdiğimizden alışık olmadığımız partnerlerle dans etmek durumundaydık.

AYNALI SALONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin