!!!FİNALE SON 4 BÖLÜM!!!
Geri sayıma devam ediyoruz ve inanın işler çoook ama çok kızışıyor bu bölümde :) Dehşet dolu sahnelerle gecenize renk katmaya geldim diyebilirim. Aslında bölümü yüklemek için hafta sonunu bekleyecektim, ama ben bile heyecandan yerimde duramadım, siz düşünün...
Neyse, daha fazla konuşmuyorum ki hemen olayların içine dalasınız.
Bölüm sonu yorumlarınızı beklerim :)
Öpücük
***
This is a wild game of survival...
***
BÖLÜM 76:
SON PERDE
Rüzgar'dan...
"Oya... Oya bir sakin ol!" diye bağırdım. Telefonun ucunda ağlayıp çığlıklar atan kız nefes almadan konuşuyor ama sözlerinden tek kelime anlaşılmıyordu. Ellerim buz kesmişti korkudan. Kötü bir şey olmuştu, kesin! "Oya ne oldu? Ağlamadan anlat!"
"Rüz... Rüzgar..." diye hıçkırdı kız. "İrem..."
Titredim. İkizler ve Memo neden kaskatı kesildiğimi anlamadan korkuyla beni izliyordu. "İrem'e bir şey mi oldu?" dediğimde hepsi birden ayağa kalktı.
"Abi ne oluyor?"
Kuzey'e cevap veremedim. Çünkü telefonu Oya'nın elinden alan Caner'in sesi vardı şimdi kulağımda. "Rüzgar sakin ol!" dedi kendi sesi sakinlikten epey bir uzak olduğu halde. Muhtemelen yapacaklarımdan korktuğundan söyleyeceklerine beni hazırlamaya çalışıyordu. Hemen sonra ağzından Meriç ismi çıktığında kulaklarımı sağır ettiğini bilmiyor olsa gerek konuşmaya devam etmişti. Oysa ben sadece bazı kelimeleri algılayabiliyordum artık.
Meriç geldi... İrem yok... Gitmişler... Götürmüş... Nerede bilmiyoruz... Mert yaralı...
Telefonu öyle bir sıkıyordum ki alet elimde parçalanmak üzereydi. "Oraya geliyoruz, yoldayız. Sakın salakça bir şey yapma!" dedi Caner kapamadan önce. Onun sesi kesildikten sonra bile bir süre öylece kalmış, titreyen bedenimle boşluğa bakmayı sürdürmüştüm.
"Ne oldu Rüzgar?" dedi Memo çekinerek. Öyle korkunç görünüyor olmalıydım ki sesi titremişti. Bir de kalbimde kopan savaşı görseydi... Aklımda çalkalanan düşünceleri bilseydi... Ona... o şeytana yapmak istediklerimi azıcık tahmin edebilseydi... Ardına bakmadan kaçardı muhtemelen.
Kimseye bir şey demeden kapıya yöneldiğimde fişek gibi önüme uçan Güney "Abi bir dur!" deyip yolumu kesmişti. "Nereye gidiyorsun? Bize de anlat, ne dedi Oya?"
"İrem'e bir şey mi olmuş abi?"
Onlara açıklama yapacak durumda değildim, ama Memo benim yerime "Meriç İrem'i götürmüş..." dedi dehşet içinde arkamızdan. Elindeki telefona bakılırsa Oya dayanamayıp ona mesaj atmıştı benden sonra.
Bu haberle herkesin betinin benzinin atmasını izledim. "Abi..." diyebildi hala karşımda duran Güney, ama cümlesini tamamlayacak başka bir kelime bulamamıştı.
"Rüzgar emin misin?" dedi ona yardıma gelen ikizi. "Bir yanlış anlaşılma olmasın. Meriç bu kadarına..." Ona öyle bir baktım ki Kuzey cümlesini yutkunarak tamamladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNALI SALON
Romance**WATTYS 2020 YENİ YETİŞKİN KAZANANI** Yasak bir aşktan kaçan İrem'in yeni partneri Meriç sayesinde girdiği; birbirinden kusursuz dansçılarıyla ünlü dans okulunda yaşadığı inişli çıkışlı, heyecan, entrika, en çok da aşk ve tutku dolu hayatı... Çünk...