Bölüm 57

10.7K 580 256
                                    


Selam,

Bu hafta bitmeden ikinci bölüm geliyor, üstelik yine çok uzun, yine çok sansasyonel :D 

Umarım keyifle okursunuz. BOL BOL DA YORUM YAPARSINIIIIZ!

Öpücük

not: multimedyaya bıraktığım şarkı efsane, bence mutlaka dinleyin :)


***

I'm 11 minutes away and I have missed you all day, so why aren't you here?

***


BÖLÜM 57:

VİCDAN AZABI

Rüzgar'dan...

Darmaduman...

Geldiğimiz noktayı ancak böyle tasvir edebilirdim sanırım. Kırılmış, parçalara ayrılmış, bozulmuş pilli bebeklerdik her birimiz. Hayatın farklı sokaklarına saçılmış, kendi arka mahallelerimizde kaybolmuştuk. Ne yaşarsak yaşayalım her zaman bizi bir arada tuttuğuna inandığım o kuvvetli bağ ince bir iplik kadar kalmıştı sonunda ve tamamen kopacağı anın yaklaştığını hissedebiliyordum.

Dışarıdan bakan biri neyin değiştiğini anlamayabilirdi. Her antrenman öncesinde olduğu gibi aynalının girişindeki koltuklarda oturuyorduk. Memoji telefonundan oyun oynayan Güney'i izlerken Kuzey kendi halinde takılıyordu. Oya birazdan gelirdi muhtemelen. Ela'nın da son dakikada derse yetişeceğine emindim. Oysa ne Meriç ne de İrem o kapıdan girecek, büyük ihtimalle Tuğçe bir daha dans etmeyecek, Beliz'se yaşananlar unutulana kadar ortaya çıkmayacaktı.

Evet, sahiden de darmaduman olmuştuk.

Sadece bir hafta diye düşündüm... Her şeyin tepetaklak olması için tam tamına beş gün yetmişti. Çöküşümüzün başladığı an Meriç'in de İrem'in de katılmadığı o ilk antrenmandı sanırım. İki eli kanda olsa da derse gelen İrem'in salondaki yokluğu ve inatla kimsenin aramalarına cevap vermemesi herkesin içine bir kurt düşürmüştü. Üstüne Meriç de ortalıkta görünmeyince ve Güney defalarca kez aramasına rağmen ona da ulaşamadığını söyleyince bir terslik olduğuna emin olmuştu herkes.

Konuyu enine boyuna bilen belki de tek kişi olarak bir süre dedikoduları kontrol etmeyi denediysem de Beliz her zamanki kaltaklığını yapıp bir sonraki derste bombayı patlatmıştı. "Meriç İrem'i boynuzluyormuş. Hem de ders verdiği kızlardan biriyle!"

Onun bu haberi nereden, nasıl duyduğunu bilmiyordum; zaten bir kez dedikodu ortalığa yayıldıktan sonra kaynağın da önemi yoktu. Tuğçe zaman kaybetmeden Meriç'in diğer herkes gibi İrem'i nasıl salladığıyla ilgili salak espriler yapmaya başlamıştı bile. Memo anında telefonuna sarılıp İrem'e ulaşmaya çalışmış, Oya'ysa attığı mesajlarla onun yanında olduğunu göstermeyi denemişti. Çabaları nafileydi.

İrem sadece Meriç ya da benle değil, tüm dünyayla ilişiğini kesmeye karar vermişti korkarım. Herkes onun nerede olabileceğini tartışırken Ela'yla bilerek sessiz kaldığımız doğruydu. Arkadaşlarımı rahatlatmak istememe rağmen Ela'nın güvenliğini riske atamazdım. Ki artık yalnız o değil, İrem de aynı tehlikeyi taşıyordu.

AYNALI SALONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin