Kapitola 79

359 32 0
                                    

Tamara

Dobré ránko,

ešte nikdy sa mi z postele, teda v tomto prípade z gauču, neschádzalo ťažšie. Vidieť tvoju zasnívanú tvár pre mňa znamená pocit úplnosti. A i keď by som pri vás dvoch najradšej ostal celý deň a celú noc, musel som vstať a opustiť vás. Ale len nakrátko. O chvíľku som späť, teda ak si to budeš stále priať. Spala si tak sladko, nemohol som ťa zobudiť a prerušiť akýkoľvek sen sa ti už sníval, dúfam však, že bol pozitívny. Už teraz mi chýbate a to som ešte ani len neprekročil prah tvojho domu. Ak ma dnes budeš potrebovať, stačí len vytočiť moje číslo, som tu pre teba. Keď nezanecháš minulosť minulosťou, zruinuje tvoju budúcnosť. Ži tým, čo ti život ponúka dnes, nie tým, čo od teba vzal včera. Odpusť druhým, ale nie kvôli tomu, že si zaslúžia tvoje odpustenie, ale preto, že ty si zaslúžiš mier.

P.S. Prepáč za tie citácie, pokojne nad nimi môžeš prevracať očami. Chcem len, aby si vedela, že si moja superhrdinka. Dnes dostaneš svoje uzatvorenie. Nedovoľ mu dostať sa do tvojej hlavy, nech ti už povie čokoľvek, pamätaj, že si milovaná a hodná lásky. Zaslúžiš si všetko na svete, jeho smola, že ťa nespoznal už dávnejšie. To on si to môže vyčítať. Ty si neurobila nič zlé.

Tvoj Adam

Dokáže mi zlepšiť náladu ešte aj vtedy, keď tu nie je. Je mojím elixírom. Tajnou prísadou, ktorej recept som neskutočne dlho hľadala a pátrala po ňom. S ním po svojom boku mám pocit, že zvládnem všetko. Nebojím sa ničoho. S nikým som nič podobné neprežívala. Myslela som si, že je zakázaným územím. Stačil mi jeden deň a dovolila som si priblížiť sa k nemu. Keď začne rozprávať, pochopíte, akým úžasným človekom je. Má skvelé vnútro. Nesúdi ľudí. Nekritizuje. Dodáva vám pocit bezpečia. Utešuje ma. Stojí pri mne za každých podmienok. Milujem jeho prístup k životu. Nenechá sa ničím len tak ľahko premôcť. Neskláňa hlavu. Bojuje. Púšťa sa do tých bojov aj napriek tomu, že vie, že ich nemá šancu vyhrať. Verí. Má v sebe skutočnú vieru, ktorú človek získať nemôže, už sa s ňou narodí. Jeho optimizmus môže niekedy liezť na nervy, v zásade v tých negatívnych momentoch, kedy si skutočne nič prichádzajúce veselé nedokážete ani len predstaviť a už vonkoncom o tom nechcete počuť, ale je to obdivuhodné. Dokazuje tým len, že v tomto veľkom a skazenom svete stále existujú čisté a nepoškvrnené duše, ktoré obohacujú vaše životy. Ukazujú vám, že po každom zamračenom období môže vyjsť slnko. Že nemusí navždy všetko ostať len temné a boľavé. Kvôli takýmto ľuďom sa dokážete nad sebou zamyslieť a niekde v kútiku sa objaví to maličké svetielko, iskierka nádeje, ktorá vás posúva ďalej.

Rozhodne sme presiahli hranicu kamarátstva. Niečo medzi nami je. Otázne však je, čo to je? Kamarátstvo s výhodami? Nie. To by to muselo byť nezáväzné. Súvisiace len s fyzickou príťažlivosťou a túžbou po sexuálnom styku. Definitívne nie náš prípad. Bolo to nežné a jemné. Nie rušivé, ani prostriedok slúžiaci na obyčajné vypustenie pary. Objavilo sa medzi nami neopísateľné puto, želala som si patriť mu. Byť len jeho. Ale nateraz nie som schopná zájsť ďalej a odhodlať sa k nejakým závažnejším vyznaniam. Je to vzťah. Nie priateľský, ale ani úplne romantický. Neviem, ako sa bude vyvíjať ďalej. Mám ho rada. Viac ako rada. Úroveň môjho srdcového tepu sa navyšuje do abnormálnych hodnôt už len z jeho jediného úsmevu a pohľadu. Chýba mi, keď pri nás nie je. Ale som zbabelá vysloviť to slovo na m nahlas. Dokonca ho nedokážem povedať ani v hlave. Bojím sa niečoho. Nedokážem odhadnúť, či to, čo práve teraz prebieha v mojej mysli, sú emócie súvisiace s láskou. Nemôžem mu to predsa povedať a pritom si nebyť istá, že mu to hovorím úprimne. Vážim si ho. Bola by to odo mňa drzosť. Avšak mám strach, že nadíde deň, keď si nevystačí s tým, čo mu môžem poskytnúť. Netuším, ako dlho budem takto s týmto vyznaním váhať. Teraz sme len na začiatku, azda sa aj potešil, že medzi nami k niečomu došlo, ale čo ak mu to neskôr stačiť nebude? Bude ma považovať za pokrytca, ktorý ho len ťahá za nos. To sa nemôže stať. Nechcem ho trápiť a robiť mu falošné nádeje. Ani sa ho však nechcem vzdať. Potrebujeme ho. Teraz som si tým už na sto percent istá. Patrí do našich životov. Moje dni sú aj kvôli nemu pestrejšie. Po tých tmavých a čiernych farbách sa konečne objavila farebnosť. Som schopná vidieť iné aspekty. Načrela som do cudzej perspektívy a túžim si osvojiť aj jeho náhľad. Aj práve kvôli nemu sa túžim stať svojou lepšou verziou. Stal sa mojím motivátorom. Vyčaruje mi úsmev v každej situácii. O takýchto ľudí nemôžete a zároveň ani nechcete prísť. Sú vašou vidinou lepšieho zajtrajšku. A nech je ten vonkajší svet akokoľvek mrzký, ohavný a zlý, ľudia v tom vašom miniatúrnom a vnútornom svete vám z neho môžu urobiť malebný a dokonalý.

Jeho srdce ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora