Deel 8: Misselijkheid

162 5 0
                                    

Een week later zaten ze allemaal in de bus en reden ze naar het eerste optreden van de week. Alex en Jules waren met elkaar bezig, Jimmy en Charlie ook. En Jonas en Mila zaten samen nog eens de liedjes te spelen. Ze hebben totaal een andere playlist met liedjes van vorig schooljaar. Jonas zag dat Mila nerveus was en kalmeerde haar met lieve woordjes te fluisteren: "Sunshine, rustig. Je gaat het sowieso perfect doen. Wij gaan met ons vijven rocken, daarom noemen we ook de Ghost Rockers." "Dank je." zei Mila en gaf hem een knuffel en een kus. Mila wist dat die zenuwen nooit weg gingen. Dat zal haar altijd bij haar blijven, maar als het optreden bezig is dan zullen ze verdwijnen. Zoals bij elk optreden. Maar ze vond het wel lief van Jonas dat hij haar altijd wil geruststellen.

Een half uur later stonden ze te rocken op het podium. Elk fan deed mee. Na het optreden stonden ze klaar voor foto's te maken met de fans. Mila kreeg opeens een misselijk gevoel en dat zag Jonas. "Hey, Mila, alles goed?" vroeg hij. Jonas nam met zijn pink en ringvinger Mila's had vast. "Gewoon even misselijk. Maar het gaat weer." reageerde ze. De fans die van voor in de rij stonden waren allemaal aan het klappen in de handen en aan het juichen. Niemand wist waarom. "Waarom klappen jullie?" vroeg Charlie. "Heb je dat dan niet gezien?" zei een fan en wees naar Mila en Jonas. "Zijn jullie terug een koppel?" vroeg een andere fan. Jonas en Mila voelden zich blozen en allebei knikte ze van ja. Terug waren alle fan dan super luid aan het gillen en klappen. De fans waren blij voor Jonas en Mila.

Toen het eenentwintig augustus was waren de Ghost Rockers nog steeds heel druk bezig met optreden. Ze mochten zelfs eens na K3 optreden. "Wat is er, Mila? Je bent al de laatste weken misselijk?" vroeg Jonas bezorgd. "Niets. Ik ben gewoon heel zenuwachtig de laatste tijd met al die optredens en zo. Dat zal daarvan zijn zeker." zei Mila. Jonas was gerust gesteld, maar er klopte iets niet aan haar uitleg. Hij liet het erbij. Hij kende haar goed genoeg om te zien dat ze niet alles ging zeggen.

Ze stonden allemaal rustig te praten met elkaar. Charlie en Jimmy waren op reis met hun twee. Ze hadden Parijs bezocht in de drie dagen dat ze niets te doen hadden. Alex en Jules waren toen gewoon thuis gebleven en op familiebezoek gegaan. Jonas heeft Mila meegenomen naar zee toen hij samen met zijn moeder en grootmoeder ging. Ze hadden een geweldige tijd. Alle zes. Binnen elf dagen was het terug school. Ze gingen allemaal naar het laatste jaar. "Hoe is het om samen te wonen? Zijn jullie elkaar al gewend?" vroeg Alex uit het niets. "Nu gaat het. Maar Van Loo hier, hij is super slordig. Ik mag alles achter zijn gat opruimen." grapte Mila. "Ik maak elke ochtend een ontbijtje voor ons, dus dan is het logisch dat jij, Santiago, ook iets doet. Of ik stop met die uitgebreide ontbijtjes." zei Jonas op een speelse manier. "Dat is dus grote liefde." zei Charlie opgewekt. Net voordat het optreden begon, zat Mila op haar knieën in de toiletten. Jonas had haar na even te zoeken gevonden waar ze nu zat. "Sunshine, wat scheelt er nu weer?" "Ik voel mij weer niet goed." antwoordde Mila en kwam uit we toilet en ze liep huilend in Jonas armen. "We gaan morgen vroeg eens naar de dokter gaan wat dit is niet meer van de stress, denk ik." zei Jonas. Het ging weer met Mila. En ze gingen samen naar het podium. Negentig minuten alles geven, was het weer eens gedaan. Daarna namen ze foto's en gingen alle Ghost Rockers naar huis. Het was een toffe dag. Ze hadden heb allemaal geamuseerd. Die is wat hen echt gelukkig maakt. En ze waren zo blij dat ze het konden doen. 

Ghost Rockers ~ JILA FOREVERWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu