Een maandje later ging het leven van de Ghost Rockers terug zoals altijd. Ze hadden weer veel optredens en ze mochten zelfs nog een film maken. Vandaag gingen ze naar de lezing van hun film. "Hey Charlie. Alles goed?" vroeg Mila. "Ja, het gaat super goed met mij." antwoordde ze enthousiast. "En met jou?" "Met mij gaat het ook goed." reageerde Mila. "Zie jij de film zitten?" vroeg Charlie. "Ja, ik heb het gemist om te filmen. De laatste jaren hadden we alleen maar opgetreden en animatiefilms in gesproken." antwoordde ze. "Ja, jullie hebben nog geluk dat jullie dat naast de Ghost Rockers gevraagd worden. Jimmy en ik hebben dat niet, dus dan hebben we nooit iets te doen." reageerde Charlie. "Oei, dat is niet handig. Want als Ghost Rockers stopt, dan hebben jullie geen werk meer." zei Mila. "Ja, dat weet ik ook, maar waarom hebben jullie wel veel werk en wij niet?" vroeg Charlie. "Dat weet ik ook niet. Maar je kan het een aan de baas vragen of er nog een kleine job te doen is?" stelde Mila voor. "Meiden, komen jullie we willen beginnen." zei Jonas.
Daarna begonnen ze met het lezen van het script. Erna gingen ze gezellig samen iets drinken. "Het gaat een leuke film worden." zei Mila. "Ja, er zitten zo grappige stukjes in." reageerde Charlie. "Hey Ghost Rockers. Dat is lang geleden." zei een Nederlandse stem. Iedereen draaide zich om en keek de persoon aan. "Dag Robin." zei Jonas. "Dat is inderdaad lang geleden." "Wat brengt jou hier?" vroeg Jimmy. Hij had schrik dat Robin Charlie ging afpakken. "Ik ben op bezoek bij een vriendin." antwoordde hij. "Ik ga de kinderen halen." zei Mila. "Ja, wij zullen hier op je wachten." reageerde Jonas. "Wacht Mila, ik ga mee." sprak Charlie. "Ik hoor het al. Er is hier al veel veranderd?" vroeg Robin. "Ja, er is veel gebeurd sinds je hier weg bent." zei Jimmy. "Wat is er dan allemaal gebeurt?" vroeg Robin. "Mila en ik zijn getrouwd en hebben twee kinderen en Jimmy en Charlie zijn ook getrouwd en hebben ook twee kinderen." legde Jonas uit. "Ja." zei Jimmy. "En Jules en ik zijn ook getrouwd." zei Alex. "Proficiat allemaal." zei hij. "Ik zie dat de Ghost Rockers nog steeds een succes is?" polste hij. "Ja, we zijn zelfs nu bezig met een tweede film te maken." antwoordde Jonas. "Dat is super leuk." reageerde hij.
Een half uur later kwamen Mila, Charlie en de kinderen terug. "Papa!" kwam Olivier naar Jonas gelopen. "Dag erwt. Was het leuk op school?" vroeg hij. "Ja, we hebben een film gekeken." antwoordde hij. "Wie is dat?" vroeg hij terwijl hij naar Robin wees. "Dat is Robin, hij zat een jaar bij ons op school en het is ook een kleinzoon van een Freebird. Net als ik." legde Jonas uit. "Dat is een zoon van jou?" vroeg Robin. "Ja, dit is Olivier en daar bij Mila is Arnout." antwoordde hij. "Schattig." reageerde Robin. "En die twee zijn jouw kinderen?" "Ja, de oudste is Nina en de jongste is Noah." antwoordde Jimmy trots. "Het was leuk om jullie terug te zien. Tot nog eens?" zei hij. "Ja, zeker." reageerde Alex.
JE LEEST
Ghost Rockers ~ JILA FOREVER
FanfictionDit verhaal gaat over Jila. Na de breuk komen ze op een of andere manier terug bij een en blijven ze tot de dood samen. Ze beleven samen veel avonturen, pech en geluk. Ze krijgen veel kansen en mogen veel nieuwe dingen ontdekken. Chimmy en Julex p...