Deel 70: Nog eentje?

60 4 0
                                    

We zijn drie weken verder en de Ghost Rockers mogen nog eens een optreden geven. Voor het optreden zaten ze allemaal in hun eigen loge. "Ik ga even naar Charlie." zei Mila en gaf Jonas een kus. "Ik zal Jimmy naar hier sturen." Mila kwam aan bij Charlie en Jimmy. "Jimmy, Jonas wilt graag met je spreken." stuurde Mila hem weg.

Nadat enkel Mila en Charlie in de loge was, begon Mila te praten. "Charlie, je moet me helpen." "Waarmee? Is er iets ergs?" vroeg Charlie. "Nee, het is niet erg. Het is normaal leuk nieuws." antwoordde Mila. "Wat scheelt er dan?" verloor Charlie haar geduld. "Wel het zit zo. Een tijdje geleden was het Valentijn. Jonas en ik hebben een romantisch avondje gehouden. Toen we gaan slapen, hebben we het onveilig gedaan." legde Mila uit. "En nu ben je zwanger?" vroeg Charlie. Mila knikte. "Dat is toch leuk?" polste ze. "Ja, maar dan ga ik weer onzeker zijn en schrik hebben om te verliezen." zei ze. "En ik wou altijd maar twee kinderen." "En wat wilt Jonas?" vroeg Charlie. Mila keek weg en negeerde de vraag. "Je hebt het Jonas nog niet verteld?" riep ze naar Mila. "Nee, ik durf het niet." zei Mila. "Na het optreden vertel je het hem. Of je nu wilt of niet. Anders doe ik het." zei Charlie. Daarna kwam iemand de meiden halen en gingen ze naar het podium. "Klaar voor?" vroeg Charlie aan iedereen. "Ja!" antwoordde iedereen en deed hun handen op elkaar.

"Hebben jullie zin in een feestje?" riep Mila in de microfoon als ze op het podium lopen. Het was een leuke dag. Ze hadden weer veel fans blij gemaakt en handtekeningen uitgedeeld en veel foto's gemaakt. "Papa, wat gaan we eten?" vroeg Olivier. "We gaan naar de frituur dicht bij ons thuis." zei Jonas. "Ja, we eten frietjes." was Olivier enthousiast. In de frituur vroeg Jonas wat iedereen wou eten. "Ik wil veel frietjes." zei Olivier. "En jij Mila?" vroeg Jonas. "Ik moet niets hebben." zei Mila. "Geen honger? Of geen zin?" vroeg hij. "Ik heb geen honger." reageerde Mila. "Jonas, ik moet je iets zeggen." zei Mila serieus. "Oei, is er iets?" polste hij. "Nee, maar het is wel belangrijk." antwoordde ze. "Olivier, neem je broertje naar een tafel voor vier." Olivier deed wat zijn moeder hem vroeg en ging naar een tafel met Arnout. "Jonas, weet je nog op Valentijn? We hadden het toen onveilig gedaan." begon Mila. "Ja, en?" werd Jonas bezorgd. "Ik heb drie dagen geleden een test gedaan en die heeft positief getest." legde Mila uit. "Nee, dus we krijgen nog een kindje?" was Jonas blij. "Ja." zei Mila. "Oei, ben je er niet blij mee?" vroeg Jonas. "Ik heb altijd maar twee kinderen gewild en weer een tijd in die angst leven om het verliezen." zei Mila. "Dat komt wel goed." zei Jonas en kuste haar op haar muts. Ze bestelde eten en Jonas vast vast besloten om ook iets te bestellen voor Mila. "Dat duurde lang." zeurde Olivier. "Ze moesten onze bestelling maken, erwtje." zei Jonas. Ze aten alles op en gingen dan naar huis. Mila had uiteindelijk toch nog iets gegeten. Ze was wel blij met Jonas zijn reactie. En dat hij iets voor haar had besteld. Ze had wel honger gekregen. 

Ghost Rockers ~ JILA FOREVERWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu