Deel 134: Brandon!

51 4 0
                                    

De volgende dag stond Mila vroeg op. Mila ging vandaag dansen. Maar niet alleen. Ze ging dansen met Brandon. Enkel Jonas wist er niet van af. Mila zei telkens dat ze met een vriendin ging dansen. Ze wist anders hoe jaloers hij kon reageren. Maar eerst ging ze de kinderen afzetten aan de school. Jonas ging Billie naar de crèche brengen. "Jonas, ik ben door." zei ze stil. Hij draaide zich om en nam haar vast. "Tot straks." zei hij. Ze verliet het huis en ging naar de school. Daarna liep ze naar het park. Daar had ze vandaag met hem afgesproken. "En ben je er klaar voor?" vroeg Brandon. "Ja, zeker. Het is lang geleden dat ik nog gedanst hebt." reageerde Mila. Ze maakte hen klaar en begonnen te dansen. Nadat ze een deel hadden gedanst. Het deel dat ze al hadden, hielden ze een korte pauze. "Het is precies zoals toen we nog op school hadden." zei Mila. "Ja, dat kunnen we nog eens overdoen." zei hij en trok Mila naar de fonteinen. Daar dansten ze opnieuw.

Jonas wandelde Nona in het park, nadat hij Billie had afgezet. Hij liet Nona even los en wandelde voort. Toen ze in de buurt van de fontein kwamen, liep Nona richting het water en begon te blaffen. Jonas liep haar achterna en zag Mila daar staan met Brandon. Hij had zijn armen om haar geslagen. Ze staarde in elkaars ogen. Geen van beide had door dat Jonas daar stond. Brandon kwam met zijn gezicht iets te dicht bij Mila. "Mila!" riep Jonas vanaf de kant. Ze lieten elkaar los en stapte het water uit. Mila durfde niet naar Jonas te kijken. Brandon ging weg. Hij wist dat Mila met Jonas getrouwd was, maar ze deed nog altijd iets met hem. "Was het leuk?" vroeg Jonas boos. Mila gaf geen kick. Ze was bang wat er nu zou komen.

Ze gingen in stilte naar huis. "Jonas." probeerde Mila zijn aandacht te krijgen. Hij bleef weg kijken. "Ik dans met Brandon omdat we samen in een videoclip mogen dansen. En ik heb het niet verteld, omdat ik weet hoe jaloers jij kan reageren. Daarom heb ik er over gelogen." legde Mila uit. "Dat betekent dat je me niet vertrouwd. Nu na al die jaren vertrouw je me nog steeds niet." zei Jonas. "Jawel, ik vertrouw je wel." reageerde Mila. "Waarom zeg je niet gewoon dat je met hem ging dansen. Als echt voor een opdracht was had ik het wel begrepen. Maar nu verzweeg je het gewoon. Dat is leuk om te weten." werd Jonas boos. Mila begon te wenen. Hij stond op en deed zijn schoenen en jas aan. "Wat ga je doen?" vroeg ze voorzichtig. "Iemand moet de kinderen gaan halen." antwoordde hij. "Ik zal Billie' tje gaan halen." reageerde Mila. Ze maakten hen klaar en gingen elk hun kant op. Ze haalden de kinderen op.

Als ze thuis kwamen werd er geen woord gewisseld tussen Mila en Jonas. Olivier en Arnout snapte er niets van. De twee jongens keken elkaar aan. Ze keken even televisie tot de jongens gingen slapen. Jonas zette de computer aan en keek zijn eigen film. Mila keek haar film op de televisie. 

Ghost Rockers ~ JILA FOREVERWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu