Olivier had een groot boeket bloemen vast en Arnout mocht haar een zelfgemaakte kaart en een ballon in de vorm van een vijf geven. Mila liep het podium en gaf Jonas een kus als bedanking. Daarna gaf ze een grote knuffel aan Olivier en Arnout. Vervolgens ging het publiek uit zijn dak. De gordijnen gingen toe en Mila, Jonas en de jongens gingen terug naar de loge. "Daarom moest ik onze spullen halen. Je moest je klaarmaken en de jongens ook." zei Mila. "Nu kunnen we onze spullen meenemen en daarna gaan we er een heel leuke avond van maken als gezin." stelde Jonas voor. "Dat vind ik nu een heel goed idee." reageerde Mila verleidelijk. Ze gaf hem nog een dikke kus en liep dan iets sneller naar de loge. Jonas liep achter haar aan en had haar nog voordat ze in de loge waren te pakken. Hij hief haar in de lucht en liet haar vallen in de zetel. "Kan dat wachten voor later? Ik wil niet dat de jongens ons zo bezig zien." vroeg Mila. "Nog een kus en ik laat je gaan." zei Jonas. "Nee, dat zie je van hier. Dat is gewoon pure chantage." reageerde Mila. "Het is het een of het ander. Je vrijheid en een kus of gevangen zitten en geen kus." zei Jonas.
"Papa, mama, wat zijn jullie bezig?" vroeg Olivier. "Niets hoor. Mama wilt mij gewoon geen kus geven." reageerde Jonas. "Soms denk ik dat jullie klein kinderen zijn." lachte Olivier. Jonas loste zijn greep. "Ik ben gewonnen." fluisterde Mila. "Dat is niet eerlijk. De kinderen zijn er tussen gekomen." reageerde Jonas. Daarna ruimden ze hun spullen op en namen ze afscheid van hun vrienden. "Dag en maak er nog een leuke avond van. En nog eens proficiat." zei Charlie. "Dank je." reageerde Mila. "Dat zal niet mankeren, die leuke avond." antwoordde Jonas.
Onderweg naar huis stopten ze bij een gezellig restaurantje. "Deze morgen dacht ik echt dat je het vergeten was." zei Mila. "Maar blijkbaar toch niet. En je hebt voor een hele leuke verrassing gezorgd." "Dat liedje was makkelijk om te schrijven. Ik dacht gewoon de hele tijd aan jou. En Olivier en Arnout wouden met plezier mee helpen aan de verrassing." reageerde Jonas. "Is dat waar?" vroeg ze. Olivier en Arnout knikte te samen. "Ik heb toch de beste man en kinderen." zei ze en gaf iedereen een kus. Samen aten ze op hun gemak. Iedereen lachte heel de avond. Het was echt leuk.
Na het restaurant gingen ze naar huis. "We gaan hier samen gezellig maken en als de kinderen slapen. Komt Manuel naar hier en wij gaan dan een stapje in de wereld zetten." zei Jonas. "Leuk plan. Wat gaan we thuis doen?" informeerde Mila haar. "We gaan een heel leuke film zien." reageerde Jonas. Ze kwamen thuis en gingen voor televisie zitten. Als de film gedaan waren gingen de kinderen naar bed en kwam Manuel aan. Mila en Jonas ging naar een optreden van Mila's favoriete zanger. "Hoe wist je dat hij hier speelt?" vroeg ze. "Op het internet gekeken en tickets gekocht." reageerde hij. "Dit maakt de avond nog perfecte dan hij als was." zei Mila. Ze danste nog tot 's avonds laat en gingen dan terug naar huis.
JE LEEST
Ghost Rockers ~ JILA FOREVER
FanfictionDit verhaal gaat over Jila. Na de breuk komen ze op een of andere manier terug bij een en blijven ze tot de dood samen. Ze beleven samen veel avonturen, pech en geluk. Ze krijgen veel kansen en mogen veel nieuwe dingen ontdekken. Chimmy en Julex p...