Mila had haar draai gevonden thuis. Ze mocht heel het trimester thuis blijven met bednet en haar examen mocht ze dansen. Soms was het wel eenzaam alleen thuis. En dat had ze wel zin om terug naar school te gaan. Maar ze wou liever bij Olivier blijven. Mila had altijd geluk dat Olivier altijd sliep als ze les had. Waardoor niemand hem opmerkte. Behalve één keer. Dan was Olivier wakker geworden en was beginnen wenen in de les. Snel zette Mila de microfoon uit. Zodat niemand hem kon horen. Ze ging ernaartoe hem snel terug te laten stoppen met wenen. Gelukkig ging het vrij snel.
Een paar maanden verder was het eindelijk zover. De eindejaarsshow. Zaal Cour et Jardin werd helemaal versierd en een prachtig decor werd zichtbaar. Er werd backstage lang alle kanten geoefend en gestresst. Vandaag ging het eindexamen van veel studenten door. Zo ook van Jonas, Mila, Charlie, Alex en Jules. "Zijn jullie er klaar voor." vroeg Charlie. "Een beetje. Ik hoop dat het snel voorbij is. Dat het studeren gedaan is en dan kunnen we aan ons nieuw leven beginnen." antwoordde Jonas. Hij begon zich net zoals Mila op te warmen. Alle Ghost Rockers kwamen na elkaar. Ergens op het einde. "Mevrouw Van Der Donck heeft wel haar best gedaan." zei Jonas wanneer hij Mila rond haar middel vast nam. "Ja, dat is waar. Ben jij er klaar voor?" ging Mila erop in. "Ja, maar ik had toch liever gitaar gespeeld." lachte hij.
"Welk liedje gaan jullie eigenlijk spelen?" vroeg Jonas. "Dat ga ik niet zeggen, maatje." antwoordde Jimmy. "Een kleine hint?" probeerde Jonas. "Nee, ik zeg niets. Je zal het wel zien als we het spelen." zei Jimmy. "Is het zelfgeschreven?" polste Jonas. "Ik los niets." ging Jimmy weg om van de vragen af te geraken. Mila keek van Jimmy die weggaat naar het publiek. "Er zit veel volk in de zaal." zei ze tegen Jonas. "Ja, dat is wel waar. Maar dat houdt ons niet tegen." reageerde hij. "Kijk, papa is er en jouw mama ook. Ze hebben Olivier zelfs mee." wees Mila naar hen. "Waarom nodigen we hen niet uit deze avond bij ons thuis? Om de avond gezellig af te sluiten?" stelde Jonas voor. "Dat kunnen we wel doen." reageerde Mila.
Het moment gekomen. De show begon. Mila keek er graag naar. De zenuwen kwamen wel op. Het was bijna haar beurt. Het liedje van Jimmy en Charlie was wel mooi. Het was een rustig liedje. Mila en Jonas werden afgekondigd. Ze liepen op hun gemak het podium op en gingen klaar staan. Jonas zuchtte nog eens en Mila gaf hem een lach. Bij het oefenen hadden ze veel gelachen. Maar nu was het serieus. Ze brachten samen een super mooi modern dansstuk. Alles ging goed. Ze waren klaar en keken nog naar alle andere laatstejaars. Als alle acts gedaan waren, deden Mila en Jonas hun gewone kleren terug aan. Straks zouden ze hun diploma op zak hebben. "Gaan we deze vakantie op reis met ons allemaal?" stelde Charlie voor. Iedereen was super enthousiast, maar Mila was er niet voor te vinden. Ze vond Olivier nog te jong om te reizen.
Iedereen stond in de receptiezaal. Ze hadden net hun diploma gekregen. Ze hadden een glaasje gekregen en iedereen vierde dat hij of zij er door was. Jonas en Mila gingen snel naar Tori en Manuel. Mila nam Olivier uit de maxi-cosi. Hij was al veertien weken en groeide goed. "Dag mama, hey Manuel." zei Jonas. "Dag Jonas en Mila. Super mooi gedanst allebei." zei Tori. Manuel kon dat alleen maar beamen. "Wanneer kom je nog een langs" vroeg Tori. "Wel, nu je er toch over begint. We dachten jullie deze avond bij ons uit te nodigen." antwoordde hij. "Lijkt me leuk." zei Manuel.
Iedereen ging naar huis. Mila legde Olivier in zijn bedje en Jonas begon iets te koken. Het was vrij plots besloten. Maar hij had nog genoeg om iets lekkers te koken. "Ik had nooit gedacht dat jullie het zo goed gingen doen." zei Tori. "Dank je." reageerde Mila. "Ik meen het. Ik denk dat geen enkel koppel zoiets als jullie kan doen. Maar jullie hebben het goed opgelost. Ik heb echt trots op jullie." ging Tori op haar in. Heel de tijd werd er nog gepraat. Iedereen smulde van Jonas eten. Tori had even gelachen om het feit dat Jonas gekookt had. Vroeger deed hij dat nooit. Dus dat was een perfecte afsluiter van hun laatste jaar.
JE LEEST
Ghost Rockers ~ JILA FOREVER
Hayran KurguDit verhaal gaat over Jila. Na de breuk komen ze op een of andere manier terug bij een en blijven ze tot de dood samen. Ze beleven samen veel avonturen, pech en geluk. Ze krijgen veel kansen en mogen veel nieuwe dingen ontdekken. Chimmy en Julex p...