Een paar weken later kwam Mila naar Jonas. "Reusje, jij hebt al heel veel leuke dingen voor mij gedaan sinds we elkaar kennen en ik doe niet zoveel voor jou om je te bedanken." zei Mila. "Maar dat hoeft niet." reageerde Jonas. "Jawel. Ik wil graag iets doen, dus daarom had ik gedacht om naar het gezellige restaurantje in de stad te gaan. De kinderen zetten we af bij Tori. Dat heb ik al geregeld." ging Mila op Jonas in. "Dan ga ik met plezier mee." zei Jonas. "Oké, zorg dat je klaar staan om vier uur dertig." zei Mila. "Ik heb gereserveerd om zes uur en we gaan de kinderen er voor afzetten. Maar je weet maar nooit met hun." "Voor mij is dat goed." reageerde hij.
Mila sloeg haar armen rond Jonas zijn nek en ging dichter bij hem. Ze kuste hem lang en vol passie. "Mama, wat moet ik allemaal klaar zetten?" vroeg Olivier. "Je pyjama, ondergoed voor morgen, tandenborstel, je knuffel en enkele spelletjes." somde Mila op. Hij maakte zijn zak en Jonas hiep die van Arnout te maken. Terwijl Mila die van Emilie maakte. Het was al snel vier uur dertig. "Kom, zet alles in de auto, we gaan door gaan." zei Mila.
Na een paar minuten zaten ze allemaal in de auto richting Tori. "Jongens, braaf zijn bij oma." zei Mila. "Ja, mama." zei Olivier. Na een poosje kwamen ze aan bij Tori. "Dag mama." zei Jonas. "Hey, heb jij iets gehoord van je vader?" vroeg ze. "Nee, waarom?" maakte Jonas zich zorgen. "Hij ging gisteren werken en hij is niet thuis gekomen." legde ze uit. "Moet ik hem snel even bellen?" vroeg Jonas. "Als we tijd hebben tenminste." "Ja, van mij mag het." zei Mila. Jonas probeerde zijn vader te bereiken, maar hij kreeg direct voicemail. "Voicemail." zei Jonas. Daarna vertrokken ze naar het restaurant. "Ik had gereserveerd op naam van Santiago." zei Mila. "Ja, we hebben het tafeltje al klaar gemaakt." zei de ober. Hij begeleidde hen naar een tafeltje dat helemaal versierd was. "En jij hebt dit allemaal geregeld?" was Jonas verbaast. "Ja, ik wou je met dit bedanken voor alles wat we samen hebben meegemaakt." antwoordde Mila. Jonas gaf Mila een lange kus. "Wat gaan we eten?" vroeg Jonas. Ze gaven hun keuzes door en daarna zaten ze rustig te praten. "Weet jij wat er scheelt met je vader?" vroeg Mila. "Nee, maar de laatste tijd was hij amper thuis en hij laat weinig weten." reageerde Jonas. "Nu genoeg over dat onderwerp." zei Mila. "Wanneer hebben we nog eens een optreden?" vroeg Mila. "Ik denk dat er volgende week eentje op de planning staan. Deze week moet ik trouwens..." reageerde Jonas, maar hij werd onderbroken door Charlie die bij hun kwam staan.
"Awel, wat doen jullie hier?" vroeg ze. "Ik ben samen met mijn man aan het genieten van onze vrije avond." zei Mila bot. "Ik stoor toch niet?" vroeg Charlie. "Ja, eigenlijk wel." zei Jonas. "Sorry. Ik zal jullie laten." reageerde ze. Charlie ging terug bij Jimmy zitten en Jonas en Mila begonnen weer met praten. Ze bleven tot laat in het restaurant en reden dan naar huis. Ze waren zo moe dat ze direct in slaap vielen.
JE LEEST
Ghost Rockers ~ JILA FOREVER
FanficDit verhaal gaat over Jila. Na de breuk komen ze op een of andere manier terug bij een en blijven ze tot de dood samen. Ze beleven samen veel avonturen, pech en geluk. Ze krijgen veel kansen en mogen veel nieuwe dingen ontdekken. Chimmy en Julex p...