Deel 65: Bij Tori

42 3 0
                                    

Als ze naar huis gingen, pikte ze snel hun kinderen op. "Mama!" was Olivier blij. "Amai, jij hebt mij precies gemist?" vroeg Mila. "Ja." antwoordde hij doodleuk. "Is het niet leuk bij oma?" informeerde ze. "Jawel, maar Arnout was steeds aan het huilen waardoor Noah ook altijd weende." legde hij uit. "Hij heeft minder gehuild dan de eerste keer dat hij hier was." zei Tori. "Dat is een goed begin." reageerde Jonas. "Dank je wel Tori. Wij zijn weg." zei Charlie en nam het handje van Nina. Jimmy volgde haar met Noah in de maxi cosi. "Het was een plezier om er op te passen." zei ze. "Tot de volgende keer." "Wij gaan ook doorgaan. Lisa moet nog naar haar cadeautje gaan geven aan mama." zei Jules. "Schattig." zei Mila. Ze verlieten het huis na het afscheid.

"Hebben jullie anders zin om deze avond hier te eten?" vroeg Tori aan Jonas en Mila. "Ja, komt papa ook?" informeerde Jonas. "Nee, hij was nog bezig met zijn werk." zei ze. "Dus jij hebt op kerstavond alleen gezeten?" polste Mila. "Ja, maar ik had gewoon een filmpje gezien en dan ben ik gaan slapen." legde ze uit. "Ik ga snel even naar huis rijden voor spulletjes voor Arnout." zei Jonas. "Ja, dat is goed." zei Tori. Hij gaf Mila een kus en ook eentje aan Olivier. "Wij zullen al beginnen met het eten." zei Tori. Ze gingen beide in de keuken en Olivier volgde. "Mag ik helpen?" vroeg hij. "Ja, kan jij lezen?" vroeg ze. "Ik kan het, maar niet zo goed." antwoordde hij. "Als jij wilt mag je het recept voor lezen." zei ze. "Ik kan niet lezen." reageerde hij. "Dan ben je mijn sou-chef." ging Tori op hem in.

"Hoe gaat het thuis? Lukt het met Arnout?" vroeg Tori. "Ja, het gaat al beter dan in het begin." antwoordde Mila. "Dat is goed nieuws." zei Tori. Ze praatte even door tot Jonas terug is. "Hey schatje, je bent al terug." zei Mila. "Ja, ik moest niet veel hebben." plaagde hij haar. "Hahaha, heel grappig." lachte Mila. "Het eten is zo klaar." zei Tori. "Ik ga Arnout even een propere luier geven." zei Mila. Ze pakte de zak en Arnout. Daarmee ging ze naar boven. "Wil je even helpen met de potten op tafel te zetten?" vroeg Tori. "Ja, dat is goed." zei Jonas. Ze zette de potten op tafel en Mila kwam juist met Arnout naar beneden. "Ik heb hem al in zijn pyjamaatje gezet. Zo is het makkelijker als we thuis komt om hem in het bedje te leggen." verklaarde ze. "Dat is slim." zei Jonas. Iedereen ging aan de tafel zitten en kreeg van elk een beetje op zijn bord. "Mama?" toonde Olivier zijn bord. "Geef het aan papa." zei Mila. Jonas pakte Oliviers bord en sneed het vlees in stukjes. "Dat is makkelijk." lachte Tori. "Nu doen we het nog liever dat dan dat hij in zijn vinger snijdt." zei Mila. "Dat is inderdaad wel slimmer." reageerde Tori. Ze beleefde nog een hele leuke avond en Mila en Jonas gingen rond tien uur naar huis. 

Ghost Rockers ~ JILA FOREVERWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu