Deel 81: Zo lief!

35 3 0
                                    

Iedereen bleef nog heel lang praten. "Zeg Olivier kom eens hier. Ik heb iets voor je verjaardag." riep Manuel hem. "Ik ben toch pas overmorgen jarig?" zei hij. "Ja, maar nu heb ik iets klein en op je verjaardag krijg je iets anders." reageerde hij. "Leuk." werd Olivier nieuwsgierig. Hij kreeg het pakje en deed het meteen open. Hij kreeg het gezelschap spel 'Vlotte Geesten'. "Dank je wel, opa." zei hij en gaf hem een knuffel. Daarna ging hij terug spelen met de andere kinderen. "Wat doen jullie nog deze week?" vroeg Charlie. "Wij gaan Oliviers verjaardag vieren en voor de rest niet veel doen, buiten werken." zei Jonas. "Wij gaan samen naar Nederland. Jules mag daar gaan dansen." antwoordde Alex. "Dat is leuk." zei Charlie.

Tegen elf uur was iedereen weg en Mila en Jonas ruimde alles op. "Dat was een leuke avond." zei Mila. "Ja, zeg dat wel. Iedereen vond onze kamers ook mooi." reageerde Jonas. Tegen dat alles opgeruimd was, gaf de klok aan dat het middernacht was. Dus ze besloten naar bed te gaan.

De volgende morgen waren Jonas en Mila nog aan het slapen. Het was toch een vrije dag. Olivier was al wakker. Hij wou naar beneden gaan om televisie te kijken. Onderweg zag hij dat Emilie ook al wakker was. Hij wou niet dat ze hun ouders wou wakker maken, dus pakte hij haar op en probeerde hij om naar beneden te gaan met haar. Eens beneden zette hij haar in het park. Hij ging in de zetel zitten om televisie te kijken. Olivier was tijdens het tv kijken vaak naar Emilie aan het kijken. Zij was aan het spelen met knuffels en aan het babbelen. Olivier nam een stoel en zette zich naar het park en speelde mee met Emilie. Ze speelden en lachten de hele tijd.

Om negen uur stond Arnout ook op de gelijkvloers. "Goedemorgen." zei Olivier. "Waar is mama?" vroeg Arnout. "Ze slaapt nog. Maar laat haar slapen." zei Olivier. "Je mag zappen als je wilt." Arnout ging zitten en keek naar de televisie. Olivier nam het eerste flesje melk voor Emilie. Hij liet het al afkoelen zodat Emilie kon eten als ze honger had. Hij nam ook iets voor hem.

Wanneer het elf uur werd, was Jonas wakker geworden. Mila lag op hem, dus kon hij niet bewegen. "Mila, liefje, gaan we opstaan?" vroeg hij. "Nog even?" probeerde Mila. "De kinderen zullen honger hebben." ging hij op Mila in. "Oké, dan zullen we maar op staan." zei ze. "Voor we beneden zijn, wil ik wel nog eerst iets doen." "Wat dan?" vroeg Jonas. Mila kuste hem. Ze stonden op en gingen naar beneden. "Hey, jullie zitten hier allemaal al." zei Jonas verbaasd. "Ja, Emilie heeft haar flesje al gehad en ik en Arnout hebben ook al gegeten." legde Olivier trots uit. "Amai, dat is lief van jou." zei Mila. Terwijl ze hem een knuffel gaf. "Ik zag jullie nog slapen, dus wou ik niet dat Emilie jullie wakker maakte." zei hij. "Maar dat is ze lief." reageerde Jonas. "Weet je om jouw te plezieren gaan we nu samen op de Switch spelen?" Ze beleefden een heel leuke dag.

Ghost Rockers ~ JILA FOREVERWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu