Mila haar gsm ging af. Het was Charlie. Ze nam meteen op. "Mila, ik heb super goed nieuws." begon ze. "Ja, wat is er?" vroeg Mila. "Jimmy heeft me daarnet super romantisch ten huwelijk gevraagd." antwoordde ze. "Dat is super goed nieuws." reageerde Mila. "Echt proficiat!" "Dank je." zei Charlie. "Wil je afkomen?" vroeg Mila. "Dan kan je me alles vertellen." "Ja, mogen Nina en Jimmy mee?" informeerde ze haar. "Nina wel, Jimmy niet. We gaan een meidendag houden. Olivier gaat toch samen met Jonas weg." antwoordde Mila. "Oké, we maken ons klaar en we komen af." reageerde Charlie.
Charlie kwam bij Mila aan. "Hoe heeft hij het gevraagd?" viel Mila meteen met de deur in huis. "Awel, hij heeft deze morgen een ontbijtje gemaakt. Dat hebben we samen opgegeten. Vervolgens zijn we naar het stadspark gegaan en bij het standbeeld van het liedje 'Kom Als de Nacht Valt' en daar is hij op zijn knie gegaan voor mij. Hij heeft eerst nog van alles gezegd over dat hij samen met mij oud wil worden en zo." zei Charlie aan een stuk. "Dat is zo schattig. En Jimmy heeft dat spontaan gedaan?" polste Mila. "Ja, het kwam echt uit niets. Deze ochtend was hij wel zenuwachtig en zo, maar ik had er niets achter gezocht. Maar dat hij mij wou ten huwelijk vragen had ik nooit gedacht." antwoordde ze. "Zo schattig." reageerde Mila. "Ik heb nog een heel belangrijke vraag te stellen aan jou." zei ze serieus. "Mila, wil jij mijn getuige zijn?" "Ja, heel graag!" riep Mila. "En Nina gaat zeker je bruidsmeisje zijn?" "Ja, gaan we eens shoppen voor een trouwjurk en jurken voor jullie beide?" informeerde Charlie haar. "Ik ga graag met je mee een kleed kiezen." reageerde Mila. "Heb je al een idee van wanneer je gaat trouwen?" "We weten nog niet echt een datum." reageerde Mila.
"Weet je al wat dat kleintje wordt?" informeerde Charlie haar. "Nee en moesten we het weten, zouden we het toch niet zeggen." antwoordde ze. "Mama!" riep Olivier vanuit de gang. Hij deed zijn schoenen uit en vloog in Mila's armen. "Was het leuk wat jullie gedaan hebben?" vroeg Mila. "Ja! De diejenboejdejij. Ikke diejen eten geven." reageerde Olivier. "Amai, dat is leuk." reageerde Mila. "Heb je het al gehoord?" "Wat zou ik gehoord hebben?" vroeg Jonas. "Jimmy en ik gaan trouwen." reageerde Charlie. "Proficiat. Dat is kei leuk nieuws." zei Jonas. "En ik heb de eer om Charlie's getuigen te zijn." reageerde Mila. "Een beetje logisch. Zij was die van jou." lachte Jonas.
Een tijdje later gingen Charlie, Mila, Nina en Charlie's moeder naar de bruidswinkel voor haar kleed. "Wat voor een kleed wil je?" vroeg Mila. "Een echte prinsessenjurk." zei ze. "Voor wanneer is de trouw?" informeerde Mila haar. "Normaal na nieuwjaar." antwoordde Charlie. "Oké, dan moet ik geen rekening houden met dat monstertje hier." zei Mila en legde haar handen op buik. De verkoper zocht naar enkele jurken die Charlie mooi zou vinden. Ze deed er vijf aan die haar niet aan stonden. "Misschien deze?" zei de verkoper. Ze deed de jurk aan en ging naar de andere. "Charles, die jurk staat je beeldig." zei Mila. Charlie's moeder kreeg tranen in haar ogen. Ze koos die jurk en daarna zochten ze ook een jurk voor Mila. "Die jurk spant een beetje aan je buik." zei Charlie's moeder. "Dat kan, mama. Mila is zwanger." reageerde Charlie. "Proficiat." zei Charlie's moeder. "Dank je." reageerde Mila.
Na een drietal jurken vond Mila ook haar jurk. Charlie had haar prinsessenjurk en Mila had een licht rood kleedje. Dat vrij lang was. Daarna gingen ze naar een winkel voor kinderkledij. En Mila zocht iets voor Olivier. Ze wou er ook iets voor haar tweede kindje kopen, maar ze wist het geslacht nog niet dus kon ze nog niet. Charlie koos er iets voor Nina. Aansluitend reden ze allemaal gezellig naar huis.
JE LEEST
Ghost Rockers ~ JILA FOREVER
FanfictionDit verhaal gaat over Jila. Na de breuk komen ze op een of andere manier terug bij een en blijven ze tot de dood samen. Ze beleven samen veel avonturen, pech en geluk. Ze krijgen veel kansen en mogen veel nieuwe dingen ontdekken. Chimmy en Julex p...