Deel 23: Gezellige tortelbevers

84 4 0
                                    

Twintig maart. Het zonnetje scheen aan hoog aan de lucht. Jonas had voor Mila een verrassingsbrunch gemaakt. Maar eerst gingen ze uitslapen en de tijd dat Mila wakker werd, zette Jonas alles klaar. Binnenkort zou Mila moeten bevallen en daar hadden ze veel schrik voor. Gewoon omdat ze niet weten wat ze moesten verwachten. "Dank je wel voor het eten. het was echt lekker." bedankte Mila hem. Met als vervolg een kus. Ze waren voldaan en ruimde alles op. "Je mag gewoon in de zetel gaan zitten." zei Jonas. "Het gaat hoor. En ik wil niet profiteren van je." reageerde Mila. "Je profiteert niet van mij. Ik doe dat met plezier voor jou. En vergeet niet. Je staat op het punt te bevallen." ging Jonas op haar in. "Je moet het me niet zeggen. Ik voel het en het wordt tijd, want dit duurt al veel te lang. Zie me hier rondlopen met een dikke buik." wreef Mila over haar buik. "Maar daar zit wel ons mirakeltje in. Iets wat gemaakt is uit onze liefde." zei Jonas. "Wil je me straks helpen met huiswerk? Dan is dat al klaar. En dan moet ik er niet meer aandenken." vroeg Mila. "Ja, dat is goed. Moet je nog veel maken?" informeerde hij zich. "Nee, enkel een dans nog afwerken en een paar oefeningen van wiskunde." antwoordde ze. De tijd dat Mila in het ziekenhuis lag, moest ze geen taken maken en vielen die weg. Vanaf de tweede dag thuis, had ze wel weer les en moest ze weer taken maken. Daarvoor had Mila wel stress. Wat als hun kindje begon te wenen tijdens de les. Dan hoorde iedereen het in de klas.

"Stelde ze niet te veel vragen op school?" polste Mila. Ze had er nog niet naar gevraagd en was wel benieuwd. "Nee, alleen Lex de eerste dag, maar voor de rest vroeg niemand waar je was. Ik had gezegd dat je ziek was." antwoordde hij. Mila keek hem fronsend aan. "Ja, hij doet opeens heel vriendelijk tegen mij." reageerde Jonas. "Op het moment dat ons erwtje er is, dan neem ik jullie mee naar een, voor mij, speciaal plekje." "Naar waar?" vroeg Mila nieuwsgierig. "Dat ga ik nog niet aan jouw neusje hangen." zei Jonas en drukte op haar neus.

Charlie was gisteren, zoals bijna elk weekend, bij Jimmy blijven slapen. Het normale enthousiaste meisje was deze keer een stuk rustiger. Ze vonden het allebei raar en leuk tegelijk. Nu voelde Charlie haar al meer op haar gemak. Enerzijds mag ze een film te kijken in de armen van haar vriendje en anderzijds waren Jimmy's ouders er niet meer. "Gaan we vandaag alleen maar films kijken?" vroeg Jimmy. "Nee, we kunnen ook gaan wandelen of naar Mila en Jonas gaan, maar eerst eten." somde ze op. "Ik denk dat Jonas en Mila liever niet hebben dat we naar hun gaan. Hun kindje kan elk moment komen. Dat ze eerder onder hun tweetjes alles kunnen klaar zetten en zo." zei Jimmy. "Maar het wandelen zie ik wel zitten en we kunnen gaan picknicken." "Die moeten ook wel zenuwachtig zijn." bedacht Charlie. "Ja, ik zou dat ook zijn. Vooral omdat ik weet dat stel dat jij zwanger bent dat jij mag afzien en ik naast je ga zitten en niet weten wat ik moet doen." ging hij op haar in. Charlie lachte naar haar. -Zat hij daar nu al mee in? Zag hij hen beide ook met kinderen?- dacht Charlie.Ze keken de film af en maakten hun dan klaar om te gaan wandelen en de picknick.

Jules werd gebeld. Ze hadden nieuws voor hem. Hij had een unieke kans gekregen om in een professionele dansschool te gaan dansen. Jules wist niet wat hem overkwam. "Ik ga er over nadenken en laat u zo snel mogelijk iets weten." antwoordde hij. Jules legde af en keek Alex blij aan. "Ze hebben gebeld om te zeggen dat ik auditie mag doen in een professionele dansschool. Waar enkel de top zit." vertelde Jules. "Dat is super goed nieuws!" was Alex blij voor hem. "Je mag die kans echt niet laten liggen. Je moet er gewoon voor gaan." "De auditie is deze zomer. Als ik erdoor ben ga ik zo blij zijn. Ik droom er al lang over." zei Jules. "Dat weet ik. Je zegt het soms. Maar ik ben zo fier op jou. Met wat jij allemaal al bereikt." reageerde Alex en nam Jules mee in een knuffel. Alex nam zijn gsm en stuurde dat in de groep. Iedereen moet dat weten. Jules liet hem doen. De andere reageerde positief. Ze waren blij voor Jules. 

Ghost Rockers ~ JILA FOREVERWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu