"Lukt dat hier?" vroeg Mila aan Olivier. Hij lachte enkel en bleef spelen. "Ja, kom hier dan was ik je haar." zei Mila. "Dan kan je eruit." "Nie uit." zei Olivier. "Jawel, we gaan eruit. We moeten gaan slapen." zette Mila alles klaar om hem eruit te halen. "Vliegen?" polste Mila. Olivier knikte en bukte door zijn beentjes. Mila haalde hem uit bad. Ze droogde hem af en deed zijn pyjama aan. Als Olivier sliep ging Mila naar Jonas. "Wat doen we nu?" polste ze. "We kunnen iets eten in het restaurant hier beneden. Of snel iets gaan halen in de winkel." stelde Jonas voor. "Ja, de babyfoon kan wel tot het restaurant gaan, denk ik." reageerde Mila. Ze gingen naar het restaurant. En de babyfoon werkte. Ze bestelde iets voor hen beide en wachtte op hun eten. "Gaan we deze avond samen in bad?" vroeg Jonas. Mila knikte.
In de namiddag gingen ze alle drie een wandeling maken in het dorp. Daarna zijn ze in hun kamer blijven plakken. Olivier zat op het bed rond kussen zodat hij er niet uit viel met zijn speelgoed en Jonas en Mila gingen snel naar het bad. Jonas kuste Mila in haar nek. "Jonas, niet wanneer Olivier in de buurt is." zei Mila. "Wanneer dan wel?" vroeg Jonas teleurgesteld. "Als we thuis zijn kunnen we hem eens bij Tori laten slapen?" stelde Mila voor. "Dat is goed, sunshine. Maar zelf niet kussen? Oli heeft het ons al zien doen." probeerde Jonas. "Dat wel." zei Mila en legde haar nog dichter tegen Jonas. Deze avond besloten ze vroeg te gaan slapen. Het was vroeg deze ochtend. Morgen was er een nieuwe dag vol nieuwe dingen.
Na een nachtje slapen lag Mila half op Jonas. Olivier zag dat. Hij wou niet meer slapen. "Mama, papa! Buiten." zei Olivier. "Olivier, laat ons slapen." kreunde Jonas. "Ik strand." smeekte Olivier. "We zullen maar opstaan zeker." zei Mila moe. "Ik zal hem klaarmaken en dan mezelf ook. Dan kan jij nog even blijven liggen." stond Jonas op. "Dank je." reageerde Mila. Dat was het geen wat ze 's morgens miste. Om uit te slapen. Ze houdt ontzettend veel van Olivier, maar hij was altijd rond zeven uur wakker. Jonas en Olivier kwamen uit de badkamer. "Hij is voor jou." zei Jonas. Hij ging over Mila en gaf haar een bus in de nek. Jonas speelde even met Olivier. De tijd dat Mila in de badkamer stond. Zij kwam uit de badkamer en zag Jonas en Olivier samen spelen. Mila vond het leuk om te zien. Ze kwam achter hem staan en gaf hem een kus in de nek. Vervolgens draaide Jonas zijn gezicht naar haar en gaf haar nog een kus. Ieuw, vies! riep Olivier met zijn handjes voor zijn ogen. "Kom prins, we gaan eten." zei Mila en zette Olivier op de grond. "Ga je lopen of moet ik je dragen?" vroeg Jonas. "Lope." zei Olivier. "Kom, geef je me een handje?" polste Jonas. Olivier knikte en nam het hand van zijn vader vast.
In het restaurant kozen ze een rustig tafeltje. Mila bleef aan tafel zitten bij Olivier, terwijl Jonas eten voor hen is gaan halen. Hij kwam terug en maakte een boterham voor Olivier. Samen genoten ze van een uitgebreid ontbijtje. "Is het lekker?" vroeg Jonas. "Ja, je hebt goed gekozen. Dank je." zei ze. "Gaan we vandaag naar het strand gaan?" vroeg Jonas. "Ja, dat is goed." reageerde Mila. "We kunnen eens zo een gocart voor Olivier huren. Dat gaat hij tof vinden." stelde Jonas voor. "Stjan." zei Olivier. "Ja, we gaan naar het strand gaan. Eerst de tandjes poetsen." zei Mila. "Ik denk dat het tijd is om door te gaan." besloot Jonas. Ze gingen naar hun kamer en poetsen hun tanden. Daarna maakten ze hun zak klaar om naar het strand te gaan. Gelukkig was het al warm voor de tijd van het jaar. Ze zaten op een rustig plekje. Jonas en Olivier speelde in het zand en Mila lag te slapen op een handdoek. De jongens waren een zandkasteel aan het maken. "Gaan we hem aan mama tonen?" vroeg Jonas. "Mama." zei Olivier. Jonas ging naar Mila en maakte haar wakker. "Hey sunshine, Olivier wilt je iets tonen." zei hij en wees naar Olivier. Hij lachte trots naar haar. "Amai, zo mooi. Maken we er een foto van?" informeerde ze en nam haar gsm. De twee poseerde voor de foto en Mila trok er een paar.
"Gaan we stilaan doorgaan?" polste Mila. "Ja, dat is goed." reageerde hij. Ze ruimde alles op en vertrokken richting een pizzeria op de dijk. Ze zagen dat Olivier moe was en aten snel voor. Hij mocht af en toe ook eens mee-eten. Zo leerde hij verschillende dingen eten. "Is het lekker, erwtje?" vroeg Jonas. Olivier keek hem aan en raakte zijn handje naar Mila uit. "Nog een stukje en dan is het gedaan." zei Mila en gaf hem nog een klein stukje. Jonas nam hem op zijn schoot. Hij viel zo in slaap. In twee minuten lag hij in slaap. Jonas droeg Olivier onderweg naar het hotel. "Wat doen we deze avond?" polste Mila. "We kunnen straks Olivier wakker maken en naar het vuurwerk gaan kijken." stelde Jonas voor. "Leuk idee. En zo romantisch." zei Mila. "Hoe lang hebben we nog?" "Nog een paar uurtjes. We kunnen als Olivier wakker is nog even gaan wandelen en dan klaarmaken ervoor." zei Jonas. "Ja, dat is goed." reageerde ze.
"Zijn we door?" vroeg Mila. "Ja, we zijn klaar." zei Jonas en kwam met Olivier bij haar staan. Olivier was moe en lag half in slaap op Jonas' schouder. Op het veld zette hij Olivier even neer op de grond. Natuurlijk tegen zijn zin. Hij wou gedragen worden. Het vuurwerk begon en Olivier schrok. Waardoor hij wegliep.
JE LEEST
Ghost Rockers ~ JILA FOREVER
FanfictionDit verhaal gaat over Jila. Na de breuk komen ze op een of andere manier terug bij een en blijven ze tot de dood samen. Ze beleven samen veel avonturen, pech en geluk. Ze krijgen veel kansen en mogen veel nieuwe dingen ontdekken. Chimmy en Julex p...