De politie vertelde dat de zender van de brief opgepakt is geweest. Jonas en Mila hadden de de jongste kinderen, Arnout en Billie, bij Tori afgezet. Olivier bleef bij Aimée slapen. Dit hadden ze gedaan, omdat Jonas Mila een romantische avond beloofd had. Nu reden ze terug naar huis om hen klaar te maken. "Gaan we nog eens slapen in de boomhut? Dan kunnen we ervoor naar de sterren kijken." vroeg Jonas. "Ja, dat is goed." reageerde Mila. "Ik zal snel al enkele spullen klaarzetten." reageerde hij. Hij haalde de kussens en matrassen. Als alles klaar stond, vertrokken ze naar het restaurant. Omdat ze beide graag pizza's eten, zijn ze naar een pizzeria gegaan. "Wat kies jij om te drinken? Een wijntje?" vroeg Jonas. "Ja, dat is goed." antwoordde Mila. Daarna kozen ze een pizza. De ober kwam langs om hen keuzes te noteren. Mila en Jonas waren gezellig aan het praten. Mila haar hand lag op de tafel. Jonas legde zijn hand in die van haar. "Jonas! Mila!" riep een fan. Ze draaide haar richting de fan. "Mag ik op de foto met jullie?" vroeg ze. Jonas keek naar Mila, die knikte. Ze stonden recht en maakte een foto. Daarna gingen ze terug zitten. "Ik ga een story maken dat ze ons niet mogen storen." zei Mila. "Zo kan ik niet genieten van de tijd dat we samen hebben." Ze nam een foto van de tafel.
Ik ben nu even aan het genieten met de tijd dat ik heb met Jonas. Dus we maken geen foto's en we willen vanavond niet gestoord worden. Sorry.
Er na maakte ze nog een foto met Jonas. Ze kregen hun pizza's. "Smakelijk." wenste Mila. "Voor jou ook." antwoordde Jonas. "Wisselen we een stuk pizza?" vroeg Mila. "Ja, hier." gaf Jonas haar een stuk van hem. Mila liet hem een stuk van haar bord nemen. Hij deed alsof hij zijn stuk wou nemen. Ze begonnen beide te lachen. De avond was nog maar pas begonnen en het was al geslaagd. Ze aten rustig verder. Ondertussen praatten ze over vanalles. Ze voelden hen beide gelukkig. "Gaan we eens met onze vrienden een stadsspel spelen. Ik heb gezien dat er een leuk spel is in Antwerpen en het is voor alle leeftijden." zei Mila. "We kunnen het eens aan de rest voorstellen." ging Jonas op haar in. Na het eten betaalde ze en gingen ze door. Thuis komend deden ze hun pyjama's aan. Vervolgens gingen ze naar de boomhut. Ze legde hen voor de ingang en legde hun dichtbij een. Met een dekentje over hen. "Kijk, een vallende ster." zei Jonas. Hij deed een wens. Hij nam Mila nog stevig vast en gaf haar een kus op haar slaap. Ze keek hem met stralende ogen aan. "Ik zie je graag." zei Mila. "Ik jou ook." reageerde Jonas. Mila leunde op zijn borst en gaf hem een kus op zijn lippen. Ze nam zijn wangen vast tijdens de kus. Mila loste haar en gaf nog een glimlach aan Jonas voor er haar terug neer legde. Ze bleven de hele tijd naar de sterren kijken. "Zullen we gaan slapen?" vroeg Mila. "Ja, dat is goed." zei Jonas. Ze stonden op en installeerden hen op het luchtmatras. "Slaapwel." zei Mila. Jonas kuste haar slaapwel.
En dag later zat Jonas op zijn gitaar te spelen. Hij was een nieuw liedje aan het maken. Mila was de kinderen gaan halen. Als ze thuis kwamen vlogen Arnout en Billie naar Jonas. "Dag jongens." zei Jonas. "Hoe was het bij oma?" "Het was leuk." antwoordde Arnout. "En hoe was het bij Aimée?" informeerde Jonas zich. "Wel leuk." antwoordde Olivier. "Wat vinden jullie van het idee dat we een stadsspel gaan spelen met alle Ghost Rockers en kinderen?" polste Mila. "Ja, dat is kei leuk." reageerde Arnout. "Mag Aimée ook meedoen?" vroeg Olivier. "Van mij wel." antwoordde Jonas. Mila zette de televisie aan, terwijl Jonas begon te bellen met Jimmy en Alex. "Hey, Mila had een leuk idee om samen te doen. Wat dachten jullie om samen een spel te spelen, hier in Antwerpen centrum?" legde Jonas het plan uit. "Voor ons is dat goed." reageerde Jimmy. "Ik denk voor ons ook, maar Jules is nu niet thuis. Maar zal hem het vragen en bevestigen." antwoordde Alex. "Ik moet jullie laten. Ik ga Romy halen." "Mogen we een ijsje?" vroeg Arnout, omdat hij de ijskar hoort. "Allez, het is goed. Hier is tien euro. Neem voor mij een hoorntje met een bol vanille." zei Jonas. Arnout en Olivier liepen naar buiten.
Even later kwamen ze terug binnen en legde Arnout het wisselgeld op de tafel en gaf Olivier Jonas zijn ijsje. "Moet jij geen ijsje hebben?" vroeg Jonas. "Nee, maar ik wil wel eens lekken." zei Mila. Ze zette haar recht en proefde het ijsje. Ondertussen was Jonas nog aan het bellen. "Ik ga je laten." zei Jimmy. "Wacht even, ik moet je iets tonen." zei Jonas. "Olivier, wil je even de gsm vasthouden?" Olivier stond open ging staan hoe Jonas wou. "Jimmy, ooit al een boze eenhoorn gezien?" vroeg Jonas. "Nee." antwoordde hij. "Dan zal ik er nu een tonen." zei Jonas. Hij nam zijn ijsje en drukte het op Milas voorhoofd. Iedereen lachte. "Jonas, dit is niet grappig." zei Mila. Ze nam het ijsje en liep naar Jonas. "Moet ik het afkuisen?" vroeg Jonas. Hij ging dichter bij Mila staan en likte het af. "Zo goed?" lachte hij. Mila knikte, maar kuiste het nog eens af met water. Daarna at hij zijn ijsje verder op. "Jonas, dat was echt goed." lachte Jimmy. "Spijtig, duft ik dat niet bij Charlie." "We zullen nog afspreken voor dat stadsspel." zei Jonas. Ze namen afscheid en legde af. "Waarvoor was dat goed?" vroeg Mila. "Gewoon, ik heb dat gezien dat iemand dat deed en dat leek me wel grappig om uit te testen." antwoordde Jonas. "Wat eten we deze avond?" vroeg Arnout. "We zullen nog een Chinees bestellen." antwoordde Mila. "Lekker! En Dat is zo lang geleden." zei Olivier enthousiast. "Ik ga de boomhut opruimen." zei Mila. "Mag ik met Nona gaan wandelen?" vroeg Olivier. "Ja, natuurlijk. Dat moet je niet vragen." antwoordde Mila. Hij ging weg om alleen te zijn en te kunnen denken over alles. Mila ging alles opruimen van hun avond. Jonas ging met Arnout buiten voetballen. Maar hij was er echte nul in. Maar hij deed mee voor zijn zoon.
JE LEEST
Ghost Rockers ~ JILA FOREVER
FanficDit verhaal gaat over Jila. Na de breuk komen ze op een of andere manier terug bij een en blijven ze tot de dood samen. Ze beleven samen veel avonturen, pech en geluk. Ze krijgen veel kansen en mogen veel nieuwe dingen ontdekken. Chimmy en Julex p...