Er is veel veranderd de laatste tijd. Charlie is acht maanden zwanger. En staat op het punt van te bevallen. Jonas had Mila vorige week op een zeer mooi en romantisch ten huwelijk gevraagd. Ze lagen alle drie samen in het bed. Mila op Jonas en Olivier op Mila. Ze genoten allemaal dat ze zo dicht bij elkaar waren. "Binnenkort ben ik mevrouw Van Loo." zei Mila. "Ja en wanneer wil jij mevrouw Van Loo worden?" vroeg Jonas. "In de lente of de zomer." antwoordde ze.
-Een week eerder-
Jonas stond op en maakte ontbijt op bed voor Mila en Olivier. Ze hadden het heel gezellig gemaakt onder hen drie. "Wat wil je vandaag doen?" vroeg Jonas. "Niet veel eerlijk gezegd." antwoordde ze. "Ik weet wel iets. We kunnen naar het park gaan." stelde Jonas voor. "Leuk, kom Oli we gaan ons klaarmaken." zei Mila en leidde haar zoon naar de badkamer. Jonas lachte zijn plan ging lukken.
Even later in het park liepen Jonas en Mila rustig. Mila duwde de buggy en Jonas had zijn arm op haar schouder gelegd. Ze liepen naar hun bankje. De plek waar ze voor het eerst gekust hadden. Ze zetten hen neer. Het was rustig. Dat vond Jonas leuker. Zo stond hij niet meteen in de spotlights. Jonas stond opeens recht en knielde voor Mila. Ze sloeg haar handen voor haar mond. "Erwtje, kom even." riep hij Olivier. Die kwam meteen naar zijn papa met een doosje. "Lieve lieve Mila, wat ik hier doe is totaal onverwacht, maar omdat ik jou zo graag zie. En ik wil mijn hele leven met jou en Olivier verder. Dus daarom vraag ik je of je misschien met mij wilt trouwen?" Mila was beginnen huilen en schudde haar hoofd van ja. Jonas deed de ring om en ze vlogen elkaar in de armen. Olivier klapte enthousiast in zijn handen. Zijn ouders waren blij en daarom was hij dat ook. "Kom hier, kleine prins." zei Mila.
*
Jimmy en Charlie zaten rustig voor de televisie. Ze durfde momenteel niet veel te doen met Charlie die op het punt stond te bevallen. "Ik heb wel stress voor alles wat komt." zei Charlie. "Dat komt wel goed. Je gaat het zien. Je gaat een top mama zijn." reageerde Jimmy. Jimmy kuste haar op haar voorhoofd. Ze zette haar binnen de seconde recht. "Gaat het?" vroeg Jimmy bezorgd. "Nee, dit doet super veel pijn." ging ze erop in. "Dat kan toch niet dat het komt? Dat is veel te vroeg." schoot hij in paniek. "Blijkbaar wel. Help me naar het ziekenhuis." kermde ze van de pijn.
Aangekomen in het ziekenhuis werden ze direct naar een verloskamer gebracht. "Is dit jullie eerste kindje?" vroeg een verpleegster. "Ja, maar het is veel te vroeg." antwoordde Jimmy. "We zullen eens zien of alles oké is." zei de verpleegster. Alles was in orde en de verpleegster ging weg. Een goede vijf uur later kwam de dokter langs. Charlie had volledige ontsluiting en kon beginnen aan het laatste deel. "Komaan schat. Na dit is het gedaan." moedigde hij haar aan. Jimmy had haar hand vast en gaf haar soms eens een kusje.
Niet veel later was alle pijn weg. Charlie en Jimmy waren naar de kamer gebracht en hun kindje moest nog even onderzocht worden, omdat het te vroeg geboren was. De dokter kwam binnen met nieuws. "Jullie kindje is in orde het moet alleen nog even in de couveuse blijven om aan te sterken. Jullie mogen erbij als jullie willen." Ze volgen beide de dokter richting hun kindje. Hier is het. Charlie mocht in een stoel zitten en kreeg haar kindje in haar armen. "Dag mijn kleine meid van me." zei Charlie trots en met tranen in haar ogen. "Ze is zo mooi." zei Jimmy. Hij trok een foto van Charlie en het meisje en stuurde het door met de tekst:
'Welkom aan mijn klein prinsesje Nina.'
Jonas stuurde hem meteen een berichtje terug:
Gefeliciteerd maat. Ze is zo mooi. Wanneer mogen we eens langskomen?
Jimmy antwoordde dat ze mochten wanneer ze wouden. Iets na de middag kwamen Mila, Jonas en Olivier langs. "Proficiat allebei." zeiden ze. "Waar is ze?" vroeg Mila. "Ze zit nog even in de couveuse om aan te sterken." antwoordde Charlie. "Kom, we gaan er naartoe." zei Jimmy. Ze gingen allemaal naar de plaats waar Nina lag. "In het echt is ze nog mooier dan op de foto." zei Mila. Jimmy ging naar binnen en nam haar uit de couveuse. Enkel ouders mochten naar binnen, dus Mila, Jonas, Olivier en Charlie bleven buiten. "Schattig en zo klein." zei Jonas.
Na drie dagen mochten Charlie en Nina het ziekenhuis verlaten. Nina was op gewicht gekomen en kreeg de toestemming om naar huis te gaan. Als ze thuis was werd ze goed verwend door haar ouders. Ze was anders dan alle andere kindjes. Ze was kleiner, fijner en ze was ook veel rustiger. Dat vond Jimmy raar. 's Nachts ging hij vaak kijken of er niets aan de hand was. Hij had schrik dat er iets met haar was. Maar alles ging goed met Nina.
Het was één september en Olivier ging vandaag voor de eerste keer naar school. Hij zag er eerst super hard naar uit en nu dat het zover was wou hij niet. Olivier kreeg een boekentas waar zijn ouders op staan en had bijna dezelfde kleren aan als Jonas. Aangekomen op school werd hij bang en begon Olivier te wenen. Hij wou niet naar school. Olivier klemde zich vast aan Jonas. "Rustig erwtje. Weet je dat het voorbij zal zijn voor je het weet en wij zullen hier om drie uur vijfentwintig terug staan." troostte Jonas hem. Olivier werd door een juf naar zijn klasje geleid. "Kleine jongens worden groot." zei Jonas zuchtend. Daarna vertrokken Jonas en Mila naar hun werk. "Hey." begroeten ze Alex, Charlie en Jimmy. "Klaar voor vandaag." vroeg Alex. "Ik hoop dat de dag gewoon zo snel voorbij gaat." antwoordde Mila. "Ik ook. Ik wil naar Ninaatje." zei Charlie. "Kom, we gaan ons amuseren dan gaat de tijd snel." legde Jonas zijn armen over de twee meisjes. "Hoe gaat het nu met het plannen van jullie trouw?" polste Charlie. "Dat zal je wel zien als het zover is." zei Jonas.
JE LEEST
Ghost Rockers ~ JILA FOREVER
FanficDit verhaal gaat over Jila. Na de breuk komen ze op een of andere manier terug bij een en blijven ze tot de dood samen. Ze beleven samen veel avonturen, pech en geluk. Ze krijgen veel kansen en mogen veel nieuwe dingen ontdekken. Chimmy en Julex p...