🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...Gizli yara tamda Yavuz'u anlatıyor...
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Kul bir plan yapardı asıl hakiki olan ise Allah'ın yaptığı plandı.
Ali Bey , Hatice ve çocukları eve gelmişti. Hatice hemen mutfağa girip kızlarla birlikte güzelce bir kahvaltı hazırlamaya başlamıştı. Ali mutfağın kapısına gelerek;"Ben odaya çıkacağım biraz dinlenmem lazım. Duş falan alacağım.." dedi.
Aslında bir taraftan da karısına göz işareti ediyordu.
"Sen de gel "diyerekten.Fatma görmüştü babasının
yaptığı bu işareti.
Fatma babası gittikten sonra
" Hatice Anne git sen de biraz dinlen çok yoruldun. Nur'la biz hazırlarız" dedi.Nur'da " evet Hatice Anne çok yoruldun. Git sen biz Fatma ablamla hazırlarız..." dedi.
Hatice'de kocasının peşinden odasına gitmişti.
Ali'de çalışma odasından karısının odasına girdi.
Gidip aynanın önünde dikilen karısına sımsıkı sarıldı." Hatice'm güzelim benim orada sarılamadım sana. Ne senin bu halin çok mu ağladın?" dedi öperek.Hatice'de " evet Ali'm çok ağladım. Seni öyle götürürlerken aklım çıktı sandım. Biz sensiz ne yaparız?
Kızım, ben hatta diğer dört çocuklarımız da olmak üzere.
Ne yapardık sensiz ?
Çocukların beşi de kahroldu.
Ben zaten dünyam başıma yıkıldı sandım.
Çünkü bizim tek sığınağımız önce Allah, sonra sensin..." dedi.Ali" merak etme güzelim. Artık eskisi kadar ne sabrım kaldı ne de tahammülüm kaldı. Yaptıkları dayanılmaz boyutlara gelmeye başladı. Artık bir hale yöne koyacağım..." dedi.
"Ali'm şimdi vakti değil biliyorum çok yorgunsun. Ama şimdi anlatacaklarımı sakince dinle.
Doğru bir karar vermemiz lazım.
Ve bu işi bir an önce halletmemiz gerekiyor. Şayet tahmin ettiğim şey ise Zeynep Hanımlar ve Yalçın Beyler oğulları Yavuz'a Fatma'yı isteyecekler galiba..."Ali şaşkınca" Yavuz'a mı bu nasıl olur Hatice'm emin misin?
Biz daha İlker belasından kurtulamadık. Tamam Yavuz asla İlker'le kıyaslanamayacak birisi.
Bunu geçen belediyeye geldiğinde de fark ettim. Bugün karakolda da fark ettim. Adam canla başla mücadele etti beni kurtarmak için.Allah razı olsun. Ama evlilik olayı farklı birşey.Allah'ın emri ile isterlerse ben Yavuz oğlumuzu çok sevdim.
Yalçın abiyi de tanıyorum gençlikten. Karısı da çok iyi birisi belli ki.
Yıllardır mahallemizde teyzesi var.
Teyzesi Elif'te, kocası Hakkı'da çok iyi insanlar. Kaç kuşaktır ailelerimiz de birbirini tanıyor.
Ama ben yıllar öncesi bir zorlamaya maruz kaldım. Kızım Fatma istemezse asla olmaz. Feriştahı gelse de olmaz. Ben kendim bu ateşlerde yandım çocuğumun hiç birisini yakmam..." dedi.Hatice" elbette Ali'm kızımızın isteği önemli. Şayet Fatma olumlu derse veya tercihi bize bırakırsa ben derim ki verelim.
Tabii senin düşüncen ne bilemiyorum. Dürüst temiz insan çıkmaz insanın karşısına her zaman. Biz ne yaparsak yapalım İlker'den ve bu evdekilerden koruyamayız kızımızı.
Sen erkek halinde kendini koruya bildin mi?"dedi üzgünce.Ve kocasının kırılmaması için yanağına kocaman bir öpücük kondurdu Hatice.
Ali" haklısın Hatice'm. Çok doğru... Tamam bakalım ne diyecekler ama dediğim gibi öncelik kızımızı ait.
Ama oğlanın yaşı var biraz.
Daha bizim kızımız 19 yaşında.
Adam görmüş geçirmiş tecrübe sahibi birisi. Bizim kızımız daha bizim dizimizin dibinden ayrılmadı.
Daha ana kuzusu sayılır..." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDI
General FictionNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... Yaralı kalplerin büyü...