🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Haset, insanı içten içe bitiren,yavaş yavaş eriten berbat bir dugudur.
Olmadık işleri yaptırır insana.
Haset beslediğin insanı bitirdiğini sanırken aslında kendini bitiriyorsundur her yaptığınla.
Zarar verdiğin insanı zor duruma düşürürken, aslında bin beterini kendin için ellerinle hazırlamış oluyorsun.
Bir tohum misali baş vereceği günü bekliyor ektiğin kötülükler ve haset duyguların.İşte Yavuz'a, karşı haset duygularla dolu olan düşmanı Michel yine kötülüklerini devreye sokmuştu, sonucunda kendisini bekleyen ızdırabı düşünemeden .
Yavuz'un, yaptığı yeni anlaşmalar ve Turhanların yeni evlendirdiği oğlu Erhan tüm dikkatleri üzerine çektiği için abisinin eski karısı hakkındaki konuşmaları unutulmuştu bir aydır.
Son zamanlarda herkes aynı evin içinde gizli sevda yaşayan iki aşık kuzenin evliliğini konuşur olmuştu.Erhan ve Ada evleneli bir ay olmuştu ve çok mutlulardı.
Tüm aileside mutluydu.
Yavuz, kötü günleri bir nebzede olsa atlatmış olduklarına sevinirken, mutlu ve başarılı olmasını hazmedemeyen düşmanı tarafından beklemediği bir darbe daha yemişti.Ve şu anda sinirden eli ayağı titriyordu adeta. Sadece Yavuz'un değil tüm Turhanların sinirleri tekrar bozulmuştu.
Azra, akşamdan beri çıldırmış gibi ağlıyordu olanlara.
Kolay değildi bir genç kızın böyle bir şeyi hazmetmesi.
Hele hele suçsuz ve günahsızsa.Akşam yemeğini yerken Furkan abisi, Yavuz abisini aramıştı ve çıldırmış gibiydi.
" Abi tüm sosyal medyada Azra ve doktor Engin'in çarşaf çarşaf resimleri ve görüntüleri var.
Turhanların kızı ve ünlü cerrah Engin
Akyürek gizli gizli aşk yaşıyorlarmış...diye yazıyor..."deyince Yavuz hiddetle sosyal medya haberlerine girmişti ki, Azra ve
Engin' in el ele, göz göze resimleri ve görüntüleri vardı." Bu nasıl olur ? Bunu kim yapmış ola bilir? "diye kükremişti.
Tüm aile şoka girmişti.Yalçın bey "bu ne demek oluyor?" diye çıldırmıştı âdeta.
Azra, gördüğü resimlerle ağlamaya başladı.
" Abi, baba ben böyle bir şey yapmadım.
Ne Engin beyin ne de benim suçum var.
Bu resimler ve görüntüler aylar önce babamın ameliyat olduğu güne ait.
Ama olay sanıldığı gibi değil.Ben o gün çıldırmış gibiydim. Hastanenin arka bahçesinde yere yatmış ağlıyordum.
Güvenlik, Engin beyi aradı.
Yavuz abimin arkadaşı olduğunu bildiği için.Engin bey, bana yardım etti sadece. Çünkü o gün ben kronik astrım krizi geçirmiştim ve ilacım da yanımda değildi.
Tüm ailem perişan halde olduğu için Engin bey ilgilendi müdahele ettirdi bana. Siz üzülmeyin diye söylemedik size. Kim çektiyse bu görüntüleri o zaman çekmiş.
Çünkü ben o günden sonra Engin beyi sadece Erhan abimin düğün günü gördüm ve hiç konuşmadık bile..."dedi.Yavuz ve Furkan, Erhan, Nurettin hemen gerekli yerlerle irtibata geçerek tüm görüntüleri kaldırtmışlardı ama iş işten geçmişti.
Turhanlar kadar doktor Engin'de sarsılmıştı bu haberlere.
O'nun hakında da, en yakın dostunun kız kardeşiyle gizli aşk yaşıyormuş ve Yavuz Turhan'ın bundan haberi dahi yokmuş..."diye bir sürü aslı astarı olmayan haberler dolanıyordu ortalıkta."Doğru mu bu Engin?" diye sürekli olarak arıyordu tanıyanlar.
" Bunu kim yapmış olabilir ? Ben neysem de kızın adını çıkarıyorlar. Eminim Yavuz ve ailesi sarsılmıştır..."diyerek hemen Yavuz'u aradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDI
General FictionNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... Yaralı kalplerin büyü...