Ali ve Hatice'nin Oğulları Evleniyor

1.9K 300 52
                                    

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Bugün, Ali beyin üç oğlunun düğünü vardı çiftlikte.
Çiftlik boydan boya düğün için muhteşem bir şekilde hazırlanmıştı. Üç tane gelin ve damat masasası vardı yan yana.
Ali bey ve Hatice hanım mutluluktan kanatlanıp uçacak gibiylerdi.
Halim hoca ve karısı Meryem hanım da aynı durumdalardı.

Üç tane güzel gelin, üç tane yakışıklı damat tüm konukların ilgi odağı olmayı başarmıştı hemencecik.
Herkes, hayranlıkla izliyordu bu güzel çiftleri.

" Ali'm, çok şükür Rabbim'e bu günleri gördük ya..." dedi Hatice hanım dolu dolu olan gözleriyle.

Ali bey, keyifle gülümseyerek
önce oğullarına sonrada hemen ilerisinde ki masada oturan kızı Fatma ve çocuklarına, damadına, kızı Nur'a bakarak " çok şükür Hatice'm.
Baksana şu manzaraya kızımız Fatma evlendi torumlarımız iki yaşını doldurmak üzereler.
Kızımız kocasıyla çok mutlu.
Oğullarımız bugün evleniyor. Birde Nur'umuzu evlendirsek hayırlısıyla...Çektiklerimizin mükâfatlarını alıyoruz nihayet. Bu günlerin mimarı benden çok sensin güzel karım..."dedi.

Hatice hanım, iç çekerek " İnşallah kızımız Nur'da evlenecek Ali'm.
Biliyorsun ki O'da, Furkan'a karşı boş değil... Kaç yıldır O'nun özür mektubunu saklarmıydı  yoksa? Diline dökemiyor içinden yaşıyor aşkını.
Aşk, insanın elinde olmayan bir duygudur Ali'm. Bunu ikimizde çok iyi biliyoruz..."dedi.

" Bilmez miyim Hatice'm. Sen bana bunu yıllar önce anlattığın zaman çok şaşırmıştım. Bir baba olarak içime bir kıskançlıkta çökmüştü. Sonra düşününce aynı senin dediğin kanıya varmıştım. Ve sana tekrar tekrar aşık oluyorum ben. Çünkü bana karşı hep dürüst oldun. Asla gizli saklı olmadı aramızda hiç bir şey. Çocuklarımızı çok iyi gözlemledin. Korudun, kolladın...

İyi de bunların hali ne olacak? Furkan'da aşkından ölüyor ama İspanya'ya kaçıp gitti.
Bu burada lâl olmuş gibi içine gömmüş aşkını. Hiç bir talibinide kabul etmiyor kesinlikle.
Damadımız Yavuz, mert ve yiğit birisi.  Dürüst, güvenilir. Bizden kardeşinin, Nur' u sevdiğini bile gizlemedi. Açık yüreklilikle anlattı. Hoş sana yıllar önce anlatmış. Bana daha yakın zamanda anlattı ama olsun..."

" Ali'm , damadımız bana ilk Furkan'ın, kızımızın üniversitenin önüne gidip o tartışmayı yaptıkları gün anlattı herşeyi. Ama o zaman Furkan daha kağıt üzerinde evli olduğu için gizli kalmasını rica etmişti. Ama ben sana yinede anlatmıştım karı ve koca arasında gizli saklı olmaz diye ve damadımızı incitmemek için sanada bildiğini belli etmemeni tembihlemiştim. Yavuz, kardeşi boşanıp ortalık sakinleştikten sonra sanada anlattı zaten..."

" Haklısın hanım. Furkan'da, abisi kadar yiğit birisi. Sen bana kızımıza aşık olduğunu anlattığın günün akşamında O'nunla yaptığımız konuşmada bana söz vermişti kızının karşısına çıkmayacağım diye. Sözünde durdu. Sadece Erhan evlendiği gün Nur torunlarımızı oynatırken arka bahçeye yanına gitti ve bende takip ettim.

Edebiyle sadece özrünü niye kabul etmediğini sordu. Yavuz, bu işi en kısa zamanda halledeceğim dedi. Ama araya Azra ve Engin' in evliliği girince erteledi mecburen. Ortalık biraz sakinleşsin dedim bende. Furkan, şu anda aynı benim yıllar önceki halimde Hatice'm.
O yüzden O'na kızamıyorum. Yoksa böyle sakin karşılayamazdım asla ve asla bazı şeyleri..." 

" Ali'm, iffeti, yani namusu korumak ve günah olan işlerden kaçmak şartı ile birine karşı aşk ve sevgi duymakta bir mahzur yoktur. Hatta iffetini koruyarak sevgisini gizlemek çok sevaptır.
Hadis-i şeriflerde buyurulmuştur ki; 🥀🥀Aşkını gizleyip, iffetini muhafaza ederek ölen şehittir. (Hakim, Hatib)

Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin