🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Fatma ve Yavuz, doktor hanımın ağzından çıkacak olan şeyi anlatılamaz duygularla bekliyordu.
Korkuyorlardı da olumsuz bir durumun olmasından."Evet doktor hanım. Nedir durum?"Dedi Yavuz.
Doktor karı ve kocanın gözlerine temkinli bir şekilde bakarak " alıştıra alıştıra söylemem lazım..."dedi içinden.
Fatma ,soğuk soğuk terler dökmeye başlamıştı çoktan.
Doktor Aslı derin bir nefes alıp "korkmayın bebekleriniz iyi durumda..."dedi.
Fatma, gülümseyerek kocasına bakıp sonra doktora döndü;
" İkizler mi doktor hanım...?"dedi.Yavuz, ağzı kulağında gülüyordu.
Doktor yutkunarak " evet çoklu gebelik ama ikiz değiller"dedi.
Yavuz, karısının şaşkın ifadesine bakarak "o zaman üçüz..."dedi.
Doktor Aslı hafifçe öksürerek " evet ama üçüzde değil..."dedi.
Fatma , eli ayağı titreyerek "o zaman dördüzler..."dedi.
Doktor , metanetli bir şekilde kendisini dinleyen karı ve kocaya bakarak " evet dördüz hamilelik sizinkisi..."dedi.
Korktuğu gibi olmamıştı. Daha önce böyle bir haber verdiğinde anne adayı fenalaşmıştı.Yavuz ve Fatma şaşkınlardı ,bir taraftanda çok mutlulardı...
Ama ikiside korkuyordu bu hamilelik riskli bir durumdu her haliyle.Muayene bitince sedyeden kalmak için hamle yapan karısının elinden tutup destek verdi Yavuz.
Karısının üstünü başını düzeltmesine yardım etti.Doktorun karşına oturdular tekrar.
"Evet Yavuz bey ve Fatma hanım. Nasıl hissediyorsunuz kendinizi ?
Korktuğum gibi olmadınız.
Gayet makul karşıladınız..."Fatma, gülümseyerek kocasına bakıp sonra doktora döndü "ilk duyduğumda bir şok oldum yalan değil doktor hanım. Ama sonra hemen aklımı başıma toparladım. Rabbim kimseye kaldıramayacağı şeyi vermez. Son yıllarda binlerce insan kısırlık tedavisi görüyor. Bir tane evlat için varlarını yoklarını döküyorlar.
Yıllarca gözyaşlarıyla bekliyorlar.
Çok şükür Rabbim'e bize hiç aramadan verdi.
Hemde normal yolla. Benim tek korkum yavrularımın sağlığı ve sıhhati.
Yaşanılacakmış bu durum.Mevlam yazmış bizim kaderimize.
Bizede razı olmak düşer. Ama zor bir sürecin bizi bekliyor olacağı kesin..."dedi vakur bir şekilde.Yavuz ,karısına bir kez daha hayran olmuştu.
Korkmuştu karısının tepkisinden ve psikolojik olarak kaldıramayacağını düşünmüştü."Bende ilkte bir şok oldum yalan değil doktor hanım ama sonra aynı karım gibi düşündüm.
Mevlam neylerse güzel eyler .Rabbim Kuran-ı Kerimde
🥀🥀Al-i İmran Suresi, 145. ayetinde; Allah'ın izni olmaksızın hiçbir nefis için ölmek yoktur. O, süresi belirtilmiş bir yazıdır. Kim dünyanın yararını (sevabını) isterse ona ondan veririz, kim ahiret sevabını isterse ona da ondan veririz. Biz şükredenleri pek yakında ödüllendireceğiz.Nisa Suresi, 147. ayetinde de ;Eğer şükreder ve iman ederseniz, Allah azabınızla ne yapsın? Allah şükrün karşılığını verendir, bilendir.🥀🥀
Bildirmiştir. Doğacak olanada, ölecek olanada Rabbim karar verir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDI
General FictionNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... Yaralı kalplerin büyü...