🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Günler koşuşturma içinde geçiyordu herkes için.
Fatma ve Yavuz evleneli iki buçuk ayı geçmiş üç ayı doldurmak üzereydi.
Fatma, üniversiteye başlamıştı. Hatta psikoloji bölümünü daha erken bitere bilmek için üstten dersler almaya da başlamıştı.
Şayet başara bilirse üç yılda bitirecekti.Zaten üniversite ikinci sınıftan beri de üstten dersler alıyordu, erken bitire bilmek için.Evlide olunca bir yıl boyunca kendisini biraz daha sıkıp bir an önce bitirmesinin daha iyi olacağını düşünüyordu.
İşletme fakültesinede devam ediyordu açık öğretim olarak.
Aynı anda kocasının tüm tedavi sürecinde de yanında oluyordu.
Eviyle ve kocasıyla da en güzel şekilde ilgilenebilmek için uğraşıyordu.Yavuz , korkuyordu karısı için.
Zaten son günlerde zayıflamış, çok halsizdi ve iştahsızdı. Aslında bir şeylerden de şüpheleniyordu ve bunun gerçek olmasını canı gönülden istiyordu."Bu kadar kendini yormasan gülüm. Bırak üç yılda değil de dört yılda bitsin üniversiten ..."dedi.
Ama Fatma ısrar ediyordu bir an önce bitire bilmek için.
"Yavuz'um, merak etme sen beni...Rabbim'in izniyle olacak inşallah...""Bu ısrarın niye ahu gözlü yarim?
Çok yorma kendini. Sen bana lazımsın..."deyip çapkınca göz kırpttı.Fatma, gülümseyerek ve utanarak kocasına baktı.
"İstemez misin Yavuz'um okulumu bir an önce bitirsem ve sana daha fazla vakit ayırsam..."dedi."İstemez olur muyum ahu gözlüm.
Ama senin kendine daha iyi bakman lazım artık..."dedi elini Fatma'nın karnının üzerine koyarak.Fatma, şaşkınca kocasına baktı.
"Yavuz'um , niye ki ?"dedi.Yavuz ,karısının gözlerinin içine bakarak iç çekti.
" Bebeğimize iyi bakman lazım artık annesi..."dedi.
Fatma, yutkunarak "ne bebeği kocacığım...?"dedi.
"Bildiğin bebek karıcığım. Küçücük minicik elleri, ayakları ,gözleri olan ama car car ağlayan bir bebek karıcığım..."
" Yok artık kocacığım. Öyle bir şey olsa anlamaz mıyım ben?"
" Her halin hamile olduğunu belli ediyor ama sen fark edemiyorsun bitanem..."
" Nasıl olur Yavuz'um? Biliyorsun ki daha üç hafta önce regl oldum ben. İki haftada hamilelik mi olur?
Sen benim halsizliğimi, iştahsızlığımı ve arada midemin bulanmasını kast ediyorsan yanılıyorsun. Çünkü midemi üşüttüm ben galiba...
Geçen gün okuldan gelince çok terlemiştim. Eve gelir gelmez soğuk suyu çok içtim. Üstüne Azra ve Ada'yla birlikte birde dondurma yedik.Hep ondan dolayı böyleyim...""Hayır karıcığım yanlış biliyorsun .Araştırdım ben hatta Engin'in çalıştığı hastanedeki kadın doğum uzmanına bile gidip sordum.
Sen hamilesin karıcığım. Büyük bir ihtimalle üstüne görmüşsün.
Doktor hanım bana bunu şöyle
izah etti ;-' Bebek müjdesi alan bazı kadınlar, hamile kaldıktan sonraki süreçte birkaç defalık da olsa adet kanamalarının görüldüğünü söyler. Hamileyken adet olmanın mümkün olmadığını belirten kaynaklardan yola çıkarak bu konuyla ilgili söyleyebileceğimiz tek şey, hamilelikte adetin mümkün olmadığıdır, ancak kanamaların görülmesi son derece normaldir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDI
General FictionNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... Yaralı kalplerin büyü...