🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Fatma, bugün çok heyecanlıydı. Gözü yolda kocasını bekliyordu.
Yavuz,bir haftadır yurt dışındaydı. Danimarka'lı bir şirketle iş görüşmesine gitmişti.
Ordan da kardeşi Furkan'ın yanına geçmişti. Kardeşini çok özlemişti...Furkan, tüm hasretine rağmen direnerek gelmiyordu Türkiye'ye.Yavuz'un, bir abi olarak yüreği el vermeyince dayanamayıp hem kardeşini görüp hem de oradaki işlerini kontrol etmek istemişti. Bu bir hafta çok zor geçmişti Yavuz için de. Yavrularından, karısından ayrılmak zor gelmişti.
Ama mecburen işini takip etmesi gerekiyordu .Bir abi olarak kardeşini de yalnız kimsesiz bırakmak istemiyordu.Furkan'ın, haberi dahi yoktu abisinin geleceğinden. Hatta Fatma hariç hiç kimse bilmiyordu Yavuz'un oraya gideceğini. Süpriz yapmak istemişti kardeşine.
Yavuz, İspanya'da ki ofisinin önüne geldi. Kapıdaki güvenlik ve çalışanlar Yavuz'u görünce şaşırmışlardı. Ansızın yapılan bir baskın sanıyorlardı.
"Yavuz bey hoş geldiniz.."diyerek karşılamışlardı.
Odasında çalışan Furkan sesleri duyunca kapıyı açıp bakınca abisini gördüğüne inanamamıştı.Sonra bir anda "abim "diyerek sarılmıştı gözyaşlarıyla.
"Abim hoş geldin.Geç oda da konuşalım... Niye haber etmedin? Karşılardım seni. İyiki geldin abim iyiki..."demişti.
Odaya giren Yavuz, kardeşine bakarak iç çekti.
O heybetli boylu poslu kızların hayran olduğu kardeşi aynı heybetiyle karşında duruyordu ama gözlerinin feri yoktu. Bitkin ve yorgun bakıyordu.
Hafif bir sakalda bırakmıştı dahada yakışıklı olmuştu ama iyi değildi belliydi." Sen gelmeyince ben geldim aslanım. Özledim seni. Sana süpriz yapmak istedim...Hem seninle çok önemli şeyler konuşacağım. Sabrımızın mükafatını alıyoruz kardeşim. Sende bende kurtulacağız............"dedi.
Furkan, neşeyle "nihayet abim. Kurtuluyoruz ama ailemiz de çok üzülecek bu yılan Ceren'in yaptıklarını öğrenince. Benim boşandığım büyük yankı uyandıracak kamoyunda ve etrafimızda...O da sarsacak ailemizi..."dedi üzgünce.
Yavuz, hiddetle" bize ne el alemden Furkan? Aylardır acı çekiyorsun sana birinin faydası mı oldu ? O yılan kadın, benim karımın canına kast edenin suç ortağı oldu...Seni hepimizi mahvetti.
El alem herşeye konuşacak bir şey bulur . Biz kendi hayatımıza bakacağız. Konuşan konuşsun. Aylardır anam, babam, ailemiz perişan senin mutsuzluğuna. Bitecek herşey artık. Millet bir kaç gün konuşur durur. Hem bizim alnımız ak yüzümüz açık..."demişti.
"Haklısın abim hemde çok haklısın. Ben seni ilk başta dinlemiş olsaydım böyle olmazdık...Sen uyarmıştın ama işte..."
" Yaşanacakmış ve yaşandı bunlar. Olmuşla ölmüşe çare yok derler o yüzden eğme başını bakalım...Bak çocuklarım kısmetleriyle geldi ve yeni anlaşmada yaptım sayılır.
Ama bayağı bir sermaye de istiyor...Biliyorsun ben krediye bulaşmıyorum haram diye... Ne yapacağız bakalım?
Ama sermayeyi bulursam da getirisi çok iyi olacak...Ve çok fazla, sıkı bir çalışma yapmamız gerekiyor...
Ve sen döneceksin Türkiye'ye..."dedi kendinden emin bir şekilde." Çok sevindim abim ama olmaz...Gelemem ben oraya. Artık buradayım. Ama yeni işimiz için elimden maddi ve manevi ne geliyorsa yaparım ben..."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDI
General FictionNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... Yaralı kalplerin büyü...