Çiftlik Evi Röpörtajı

2.7K 391 89
                                    


🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz... Yavuz'un Fatıma'yı benzettiği şarkı.

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Gelen televizyoncu ve gazeteciyi gören Hatice'nin eli ayağına dolaşmış şekildeydi.
Karısının durumunu fark eden Ali "rahat ol Hatice'm sen nerede nasıl davranması gerektiğini bilen akıllı, olgun birisisin..."

" Ama Ali'm nasıl olacak? Elimde değil korkuyorum herkes her şeyi öğrenecek..."

" Öğrensinler Hatice'm geç bile kaldım... Artık hak ettiğin hayatı yaşatacağım sana.
Benim başımın tacı, gönlümün sultanı, yavrularımın anası,benim de biricik kadınımsın, tek kadınımsın.
Ben senden başka bir kadının elini bile isteye hiç tutmadım.

Yaşadım o iki iğrenç geceyi bile hatırlamıyorum.
Ben kadın olarak seni tanıyorum.
Her şeyi seninle yaşadım... Bir erkeğin bir kadında yaşayacağı her şeyi sende buldum... Seninle yaşadım...
Sende beni mutlu etmek için canla başla mücadele ettin.
Allah senden razı olsun Hatice'm.
Sen yanımda olmasaydın ben o zorlu günleri geçiremezdim delirirdim heralde.

Allah affetsin neredeyse yaşadıklarımdan dolayı isyankar bir kul olmuştum... Sen döndürdün beni, sen vesile oldun yanlışımdan dönmeme...
Hatta öyle ki kızımız Fatma kapandığında annem, babam, abim karısı ve o adını bile anmak istemediğim kadın benim kızım biliyorlar açsın başını diye diye o kadar çok üzerime geldiler ki;

Allah'ım affetsin kızıma bile kapanma dedim.
Kızımız küçücük yaşıyla inat etti 5 ,6 yaşlarındaydı o zaman... Sen gözyaşlarıyla Allah'ın emrinden büyük mü Akçalar'ın ve senin emrin Ali'm dediğin o gün dönüş noktam oldu.

Kızımız sonra 12,13 yaşında tamamen kapandı ve ben şükrettim .
Sonra Nur'da ablasının yolundan gitti. Tabii ki bunda en büyük etken senin yetiştirme tarzındı...

O olay yıllardır beni kurtarmak için emeklerinin, dua ve gözyaşlarının karşılığını alman oldu...Allah'ım affetsin o günden itibaren ne yaşarsam yaşayayım isyan etmemeyi, Allah'a yönelmeyi öğrendim.
Ben gençken böyle biri değildim. Ailemi biliyorsun, onlar böyle şeylere uzak ve karşı birileri. Kaç yaşında ki anam bile süsünden taviz vermiyor, saç boyasından vazgeçmiyor.

Ama ben öyle değildim hiç bir zaman. Nişanlandığımız dönemleri de biliyorsun. Hatta senin kapalı olmana o kadar mutlu olmuştum ki;

Saklı cennetim demiştim. Sadece güzelliğini bana gösterecek sergileyecek olan inci tanem demiştim.

Ama beni o yaptıkları pisliklerle o pislik çukurlarına çektiler.
Halen daha aklıma gelince af diliyorum Allah'ımdan.
Sanki araya bir reklam arası girmişti. Hem de kötü bir reklam arasıydı. Ama sen tekrar bana dönerek, benim karım olarak o kötü reklamın arasını en güzel şekilde doldurdun..."dedi üzgünce.

Hatice, üzgün kocasına kıyamayarak
" senin için her daim temizdi Ali'm. Allah sana tekrar doğru yolu bulmayı nasip etti ve çok büyük mükafatlar verdi sana...
Senin yüce gönlün, kocaman gönülün vardı her zaman. Sadece içinde hesaplaşmalarını tamamlayamıyordun.O olay küçük kızımızın Allah rızası için Akçalar'a ve sana karşı çıkmasıyla senin dönüş noktan oldu.

Tekrar huzura ve gerçek aşka kavuşma noktan oldu. Biliyorum sen o gün çok tövbe ettin döndün ve ağladın... Hatta o arada geçirdiğin bütün namazlarını kaza ettin. Oruçlarını tuttun. Neredeyse her ay bir Kuran-ı Kerimi hatim ediyorsun. Fakir dostu oldun.

Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin