🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Yavuz, anlamıştı Fatma'nın gördüğü gölgenin kime ve kimlere ait olduğunu.
" Zaten bekliyordum böyle bir kalleşliği...
Fatma'yı tedirgin etmemek için öyle konuştum...
Böyle bir günde korkup hatıralarında kötü yer edinmesin bu özel gün diye.
Yoksa şimdi şu anda çıkar o adama gününü gösteririm ama karım yanımda...Ve karım bir ürküp korkarsa daima hep evhamlı hallerine devam edecek. Ki Fatma saf birisi değil. Yıllar öncesinden beri çakallarla yaşaya yaşaya evhamlı, dikkatli ve uyanık biri olmuş...
Yoksa o kadar delili kayıtları yapıp biriktire bilirmiydi ?
Kimsenin haberi dahi yokken. Geleceği ve olacakları tahmin ettiği için... İleri görüşlü birisi...Şimdi şüphelenirse ne desem de fayda etmez...
O yüzden sakin davranmam lazım..."Dedi içinden."Eee devam et sultanım...Niye sustun ki...?"Dedi gülümseyerek.
" Fatma'm bir dakika müsade edersen maillerime bir bakayım. Malûm burada biz şu anda sabaha yakın zamanı yaşıyoruz ama yurt dışında bazı yerlerde gündüz ve çalışma saati oluyor..."Diyerek Fatma'yı yavaşça kucağından kaldırdı.
"Fatma'm söz ver bana beni burada bu şekilde bekliyorsun.
Kaldığımız yerden devam edeceğiz...
Söz mü..."Dedi yanağından öperek."Fatma, korkuyla cama doğru bakınca "Merak etme güzelim camın dışında korkuluk var...Hem ben
yanımdayım "Dedi."Tamam git ama çabuk gel lütfen..."
"Uçarak gidip geleceğim...Unutma kaldığımız yerden devam edeceğiz..."Dedi çapkınca göz kırparak ve odaya girdi banyonun kapısını kapatarak...
Odadan ilerde ki köşeden kapısı açılan küçük mutfağa girdi sesim duyulmasın diye.Hemen eline telefonunu alıp kulübenin etrafında ki, villanın ve iş yerinin etraflarında ki gizli kamera kayıtlarına baktı...
Arabasında ki kamerayı da kontrol etti hızlıca."Evet tamda tahmin ettiğim gibi...Bu adam ya Ersin' in yada Michel'in...
Komiseri ve savcıyı aranam lazım..."Dedi ve tüm soğuk kalınlığıyla önce komiseri arayıp tüm olanı biteni anlattı..."Evet komiserim siz buraya gelinceye kadar Ağva karakoluyla irtibata geçmemiz daha iyi olur.
Evet size de savcı beye de görüntüleri gönderiyorum...""Yavuz, lütfen sakin ol ve kendin müdahale etme.Bekle hemen bir ekip gelip halledecek...Adam şüphelenmemeli ki hemen enselleyelim...
Yüzü net bir şekilde görünüyor zaten...
Onlar senin bir siber güvenlik alanında uzman yetiştirip eğittim verip bilişim ve siber uzmanı olduğu unutmuş gibiler...Senin kıvrak zekân ve soğuk kalılığın takrire şayan..."Dedi."Ben karım yanımda olmasaydı hesabını sorardım ama karım var şükretsin pislik. Karım gölgesini görünce bile bir hoş oldu...
Zaten böyle bir hamle bekliyordum biliyorsun...Komiserim...""Evet Yavuz inlerine büyük çomak soktun...Ateş aldı parçalarını korkularından son kozlarını oynuyorlar..."
"Neyse komiserim...Ben sizi sık sık arayamam ve dışarıya çıkamam malum bu saatte karım şüphelene bilir...Ve karımı bir tehlikeye atmak istemiyorum...
O yüzden bana mesaj atın... gelişmeleri..."Dedi.Sonrada savcıyı arayıp bilgileri verip görüntüleri gönderdi onada.
Savcı da komiser gibi Yavuz'u uyardı. " Bekle ekibi Yavuz, sen bizlere ve bu ülkeye lazımsın...Sen ve senin gibi yetenekli insanlarımız lazım..." Diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDI
General FictionNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... Yaralı kalplerin büyü...