Duyuru

1.9K 174 29
                                    

🌺Bismillahirrahmanirrahim 🌺

" Hayat ; herkes için bir değildi Herkesin bir kaderi vardı. Yaşadıklarımızı Rabbim yazmıştı kaderimiz olarak... Biz kullara en güzel şekilde oynamak, sahnelemek düşüyordu.

Her şeye rağmen kulluğumuzu ispatlamak zorundaydık insanoğlu olarak... Bazı olaylar bir insanın hayatında dönüm noktası olurdu. Benim de hayatımın dönüm noktası da babamın ölümu oldu. O gün her şey çok zor olur benim için, annem, kardeşlerim, dedem ninem için. Ah benim canım babam ah...

Kaderin Rahmani bir sır oluşunu ve insanlar tarafından gerçek manada çözülmesinin imkansızlığını göz önünde bulunduran Peygamber Efendimiz kader konusunu tartışan ashabını ikaz etmiştir;

🌺🌺Tevbe Suresi, 51. ayet: De ki: "Allah'ın bizim için yazdıkları dışında, bize kesinlikle hiçbir şey isabet etmez. O bizim Mevlamızdır. Ve mü'minler yalnızca Allah'a tevekkül etmelidirler."🌺🌺Bildirilmiş...

Kaderle ilgili Kuran-ı Kerim Ayetleri ve Hadisi Şerifler incelendiğinde insanın Allah tarafından yazılan bir kadere bağlı olduğu bindirilir...
Fakat beşerin de kaderin kaza olarak tecelli etmesinde irade ve tercihleriyle önemli roller aldıkları
anlaşılmaktadır. Bu nedenle de beşerin yaptıklarından sorumlu oldukları ve bu sorumluluklarının sonucunda ahirette ödül yada cezaya uğrayacakları anlaşılmaktadır..."Dedi Asiye iç çekerek gözyaşlarını sildi...

*****
"Ah ah bilimiydim ki birgün sıcacık evimizde huzurla sabahın seherinde kalkıp abdestimi alıp Allah-u Teala 'nın huzuruna çıktığım vakit ;

O doktor Osman ve yanındakilerin evimizi basıp oda oda o Ahmet'i araken ;
Ahmet yerine benim doktor Osman'ın ayaklarının dibine savrulmamla hayatımın aslında özetini orada kısaca izlemiş olduğumu?

Bilmiyordum ama herşey o gün
başladı benim için.
Aslında o Ahmet, ünlü doktor genel cerrahi uzmanı Osman Kahraman'ın kız kardeşine çarpıp ve kaçmasıyla sonrasında kimsenin bu olaydan haberi dahi yokken kilometrelerce uzaklıktan kalkıp bize kaçmasıyla başlamış...
Ama bilmiyorduk biz...

İşte 18 yaşına yeni girmiş Asiye 'nin benim hayatım o günden sonra Osman'ın ayaklarının dibine savruldu...
Ve elim kolum bağlı olarak kalmak mahvetmişti beni.

Ben sessiz , sakin ,ürkek,kırılgan küçücük kendi halinde bir kızken bir anda büyümek ve sele kapılmış giden hayatımı kurtarmak için o selin önüne set olmak zorunda kaldım...
Yüreğim pare pare yandı... Gözyaşlarım harelerimden seller olup aktı. Ama kimseye göstermedim...

Ben Asiye; Benim adım zalim Firavunun karısının adı Hz Asiye validemizin adı.
O zalim Firavunun tüm gaddarlıklarına rağmen imanından vazgeçmeyen ve Kuran-ı Kerimde ismi geçen az sayıda ki kutlu Cennetlik kadınlardan biri olan
Hz Asiye'nin adıyım...
Annem daha ben doğmadan koymuş adımı...

Ve adımın hakkını vereceğim ahd ettim.Ve ahdime vefa göstereceğim...

********
Ben Osman Kahraman adım Hz Osman'ın ve Osman Gazinin adı olarak koyulmuş rahmetli dedem ve babam tarafından.

Ama felek beni bir ahu gözlüye zebun etti.
Ama ben o ahu gözlüye çok cefakar çektirdim. Hak etmediği halde diyetler ödettim. Bilmiyordum ki onun suçsuz olduğunu...Öfkem gözümü görmez kılmıştı o zamanlar...

Ben Doktor Osman insanlara şifa vesilesi olmak için gecemi gündüzüme katarken ;
Kendi kalbime ve kırdığım ahu gözümün kalbine çare olamıyorum...

Evet kıymetli okuyucularım...
Sabr-ı Sükût 3.Seri ( Ahde Vefa Asiye ) kitabımı düzenledim. Değişiklikler yaptım biraz...
Bir kaç bölüm attım...Önce Aşkı Muhal kitabını bitireceğim...Ona ağırlık vereceğim...Ama bunada ara ara bölüm yazacağım Rabbim nasip ederse...
Aşkı Muhal kitabı bitince de buna start vereceğim...

Ah Osman ah yaktığı kadar da yanacak olan Osman.
Bakalım artık bu çiftimizi neler bekliyor olacak...?

Sabr-ı Sükût 2.Seri (Aşk-ı Muhal) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin